• Daa

I vått och torrt och väntan

Hej, andbeyond!
    Du har mina sympatier vad gäller kläd- och ryggbekymmer. Tycker att min kupstorlek ställer till det alldeles nog för mig.
    (även om jag tack och lov inte har så mycket ryggbekymmer längre)
    Hur är det med dig?

• Daa

Jobbigt, Ingis.
    Dina ord kanske tog där de skulle? Kanske han är i sin grotta och funderar över sitt beteende.
    *kramar Ingis igen*

• Daa

Andbeyond: har inte riktigt koll nu känner jag, hade du varit och sökt hjälp nyligt men inte blivit väl bemött eller funderar du på att söka hjälp men är orolig att du inte ska bli väl bemött? *letar och letar i hjärnarkivet*
    Ja, långvarig nedstämdhet tär på krafterna (testade en vinter för hundra (eller var det tolv?) år sen).
    Hoppas verkligen att du får en trevlig helg.

Tack, det känns bättre idag. Har inte gråtit sen i förrgår, så nu känner jag igen mig själv Det var väldigt skönt att få diskutera här i tråden och få rationella förklaringar till mitt bryt.
    Besvikelsen över att inte vara gravid är riktigt stor av och till idag och det handlar mest om den avbrutna graviditeten. Tror jag. Det är säkert hormoner som spökar nu också. *ger mina och andras jobbiga hormoner en dansk skalle*

• Daa

Ikväll ska vi på bio. Vi ska se "Flickan som hatar BMW:ar", som maken envisas med att kalla den (dvs "Flickan som lekte med elden" Han har sina idéer, den mannen... Tur att jag har ganska kul åt det )

• Daa

Andbeyond: att gråta i bilen (klokt att gråta ut innan du körde! ) efter ett sånt besked tycker jag låter ganska normalt. Jag menar, hur hopplöst känns inte det?
    Nånstans måste det ju finnas plats och hjälp för dig...
    *kramar tillbaka*

• Daa

God förmiddag, vänner.
    Hoppas att ni är mitt uppe i en fin helg.

Ingis, hur är det? Har tänkt mycket på dig.

Vi drog iväg på bio, men hann inte iväg innan vi fick besök av bus&godis-barn (fast dessa kändes lite väl gamla för att gå på tiggarstråt, så jag tyckte det var lite pinsamt).

• Daa

Hej, Blommis! Jag är här, mätt och belåten och har nyss druckit kaffe

• Daa

Spännande med kattspekulanten. Förstår att det är lite kluvet. Inte lätt att skiljas från en söt liten skruttkatt.
    (Åh. Vill ha en liten skruttkatt...)

Typiskt att missa stängningstiden på affären.

• Daa

Visst känns det lite värre när marginalen är så liten? Varför är det så?

Skönt att ni får mat iaf.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan