• Fru E

I vått och torrt och väntan

PB-jag råkade hitta en blåbärscheescake i muffinsformat i frysen nyss som jag smaskade i mig till kaffet

• Fru E

Vilket tempo ni har idag tjejer hinner inte alls med och skriva eller kommentera mellan mötena

Men hälsar att jag lever och knaprade i mig första pergon igår.

Kram &

• Fru E

Lanovia-då är du ett steg i rätt riktning i tanken vad gäller förlossning

• Fru E

Lanovia-ja det hoppas jag med har inte så mycket att förlora på det
    Försöker klura på hur lill*n i din mage ska kunna ut om du vägrar föda

• Fru E

Lanovia-hehe ja det vore något, men kanske storken kommer med den

Nopes här är det lååååååååångt till BIM måste passera ÄL först men antar att resultatet blir som vanligt

• Fru E

Lanovia-har kanske missat att skriva det men jag slutade med pillerna i feb 08 och än har inget hänt trots pergo ett par gånger och akupunktur....så är inte överdrivet positiv varje månad

• Fru E

PB-har ni kört "á naturel" denna gången?

• Fru E

PB-det finns alltid en chans, de är ju riktigt sega de små rackarna

• Fru E

Lanovia-hummerfest?

En liten resumé:
    Jag har tagit blodprov på min ägglossning och hormonerna några gånger och maken har kollat sina simmare, bara bra resultat. Fick prova pergo för att ge äl en extra skjuts eftersom jag ibland haft långa cykler. Mellan juni och september ungefär gick jag på akupunktur två gånger i veckan ca och sedan dess har cykeln peppar peppar varit ca 30 dagar men pergona var tredje månad kanske påverkar det lite med. Eftersom de inte hittat några fel på oss får vi inte gå vidare till ivf förrän i januari men alla blodprover är redan tagna så det är remissen vi väntar på . Har en kompis i stockholm som varje månad håller tummarna för oss och smsar när det börjar närma sig BIM

Svar på tråden I vått och torrt och väntan