I vått och torrt och väntan
Så mkt mer jag skulle vilja svara och kommentera på nu men jag hinner inte, måste börja labba så jag hinner med tåget söderut i kväll.
Så mkt mer jag skulle vilja svara och kommentera på nu men jag hinner inte, måste börja labba så jag hinner med tåget söderut i kväll.
Oj vad tiden har gått. Hann ialla fall klart med dagens försök. Nu skall jag bara samla ihop mig lite innan det är dags att gå till tåget. Tur att det är helg nu för jag är helt slut.
*skrattar* åt pilla pinnen. Verkar som trevliga fredagsplaner.
Ninnis ha det så bra i Oslo.
ha en bra helg alla!
Kram
Hej och godmorgon!
Ninnis, låter som trevlig o mysig helg i Oslo.
Daa, jag har aboslut inte glömt att du kommer hit.
*vinkar frenetiskt tillbaka till Hvidis* Fick du mina sms i lördags??
Ingis jag fick ju tyvärr inte träffa Bella igår men nu vet jag ju hur hon låter i alla fall. Röstkapaciteten verkar det ju inte vara nåogt fel på.
Och vi gjorde helt rätt i att inte träffas igår. Jag kände mig mkt sämre i går när jag vaknade och hade garanterat ställt in träffen då om du inte redan varit förståndig i söndags. Bättre blev det inte ju inte av att en av kompisarna spydde och hade ont i magen igår natt så jag hade nog inte vågat träffa er av rädsla för att ge er både förkylning och magsjuka.
Här är läget just nu stenförkyld. Kände mig helt klart på bättrringsvägen i freags och lördags men nu... Värsta är att jag har fått ont i magen och högt upp på ryggen av hostandet.
Förövrigt var helgen underbar. En helg helg med 4underbara goa vänner. Kan knappast bli bättre. Men väl hemma var jag sååå trött, särskilt som vi var vakna mkt igår natt för att ta hand om sjuka kompisen. Jag orkade inte ens vänta 15 min på spårvagnen utan ringde gråtfärdig till mannen och frågade om han inte kunde komma o hämta mig. Väl i hans famn rann tårarna. Att man kan sakna någon så mkt?!?!?! Hmmm undra om det var gravhormoner med i reaktionen. För väl hemma hos hunden höl reaktionen på att bli likadan och jag sa något om att aldrig mer lämna dem. Öhhh....
blommis vad duktiga ni har varit. Tråkigt att de städat så dåligt när de flyttade ut. Ta det nu bara lugnt du har slitit nog för en lång period framåt.
Hur har det gått för sonen har han varit på någon mer handboll?
Jenny hur har det gått med skapandet i helgen?
Daa, snö... ja kanju inte säga att jag är avvundsjuk på er ännu. Även om jag gärna tar lite mer än vad vi brukar få här.
*dansar en glädjedans* i helgen får Ingis dator.
Bruttan, hoppas du får det trevligt på minisemestern.
Fick förresten en rolig kommentar av maken igår. Hade ett smärre utbrott efter att träffat några andra gravida. Mitt utbrott gick ut på den allmänna stresen och nojjan. Måste allt vara perfekt redan när barnet föds, måste man ha varenda minsta lilla pryl hemma redan då eller kan man inhandla saker även efter? Vad händer om barnet inte sitter i den trendigaste matstolen?? ja där har ni mitt ubrott.
Till svar fick jag från maken: men älskling det är ju gravida kvinnor. Ja??? Jag är också gravid svarade jag.
Jo men du är inte som alla andra!! ??? jag tror det var ett komplimang.
Vet bara inte vad vården skulle kunna göra för mig just nu. Det är ju bara en förkylning.
Tror vi andra klarade oss. Ialla fall verkar jag ha gjort det. *pepparpeppar*
Nu är ni två som säger att Changeling är bra. Kanske dags att leta upp den.
Det är det värsta som finns. Man hör hur hemsk man låter när man öppnar munnen, men det finns liksom inget sätt att kontrolera den där ailen som tatt över.
Huvva! Skönt att det är bättre idag.
Spännande att se hur sonen gör ikväll, Blommis.
Jobbigt med migränanfall.
Ninnis och Daa, skulle bli förvånad om det är något annat än förkylning. Skiljer sig inget från hur mina förkylningar brukar vara. Ingen feber.
Daa kan du så låter det som en bra idé att åka hem tidigare.
Jenny, vilken härlig helg. Har bestämt mig för att jag skall sticka ett par sockar eller vantar till lillen. Behöver lite handarbete nu känner jag.
Tycker det var längesedan vi stod med huvudet i sanden och visslade??
Nu har jag varit hemma och hunden o ätit lunch. Blev dock väldigt lite fokus på hund och mat. Mannen kom hem en sväng också. Ovanligt trevlig lunch det här....
Så sant som det är sagt!