• Daa

I vått och torrt och väntan

Oj. Har ju glömt att inboxa Ingis!

• Daa

Åh, vad härligt Ankan! *blir nästan tårögd*
    Kram på dig!

Ankan80 skrev 2009-11-01 15:05:45 följande:
    Vilken dumstrut till svåger, ingis! Man blir bara matt.Skönt att du o maken är sams igen!Ankstjärt på Bella lät himla gulligt. Jag tror jag kände fosterrörelser idag.Låg och vilade och när jag ändrade position från sida till rygg så var det fler som gjorde det Kändes klar och tydligt och efteråt hade magen ändrat form Så mysigt!!
  • Daa

Hej!

Ninnis: kul med härlig helg! Hur gick det att börja jobba tidigt idag? Känner du av mycket att ni har manfall?

Blommis: åh, det måste skära i mamma-hjärtat...
    Men så gulligt med lilla söta kissekatten *smälter*

Lanovia: skoj med mammakläder och bebiskläder! Förstår att du blir upprörd på svärmor dock. Hade hon väldigt lätta graviditeter eller har hon glömt?

Ingis: bedårande var ordet om Bellabus

på er!

• Daa

Kul att de kommer tidigare, Ninnis!

Så du är ensam, rentav? Hur kan dina arbetskamrater göra så mot dig?

Det är rätt okej med mig idag. Tingen har ställt till det lite för mig (förvisso med god hjälp av mig...), så jag är lite småirriterad, men det kanske går att ordna.

• Daa

Så mysigt med trådträff! Ska försöka att inte vara avundsjuk, utan glädjas med er.
    *viskar till Sonja: vi måste hitta på nåt sjukt kul, så att vi kan överglänsa allihop! *

Ninnis: vad är det för leksak din make har i garaget? Nåt jag missat?

Ååååh, så det blåser här!
    Det ska inte blåsa. Var är snön? *tittar mig barskt omkring*

Ska strax byta om. Det känns som om det var igår jag knatade iväg för att gå på aerobics bara för att upptäcka att det var inställt. Men det var inte igår, för det var en hel vecka sedan. Vi får se om det går bättre idag.

Jo tack, tingen löste sig (fast egentligen löste de sig inte av sig själva, för det fick minsann jag ta hand om). Knogen är mindre röd och inte lika öm. Det får man vara nöjd med.

• Daa

Sonja, det är klart du är ursäktad!
    Så jobbigt med lilla Katja.
    Förstår att du blir orolig när hon har det sådär. Hoppas VERKLIGEN att ni kan få svar och hjälp idag på vc. *kramar om hela familjen*

• Daa

Lanovia: lycka till hos aurora idag. *joinar Ninnis i Tänka-på-Lanovia-kring-ett*

Ninnis: så arbetskamraten tänkte till, men inte hela vägen... Hoppas det går bra på jobbet.
    De där leksakerna... Nämnde jag att vi har ett dubbelgarage, men att ingen av bruksbilarna ryms där? Å andra sidan är jag ganska imponerad över makens bilbygge (har en arbetskamrat som hävdar att det var för bilbygget jag gifte mig ).

Blomman: tänker på artikeln. Hemska tider! Det är ofattbart. Läste i lite andra tidningar också och berättelserna får mig att må illa. Inte för att jag är orolig för egen del, där var det två undersökningar vid olika tillfällen (förutom den där känslan som skrek "nåt är fel" i kroppen) innan medicinska åtgärder, men bara tanken... *ryser*

*kramar om Villemoa lite extra*

*men blir tvungen att skratta åt Blommans lille sömngångare *

• Daa

Det är också en hobby.
    Men cabben, är den inte lite snygg då? Eller lite kul att åka och köra? Inte?

Ninnnis skrev 2009-11-03 11:45:12 följande:
    Ja just det, din man bygger ju bilar! Min man köper dem bara *kramar också om Villemoa*
    Min man bygger inte bilar. Han bygger _en_ bil och den är astuff tycker jag (liknar den vi körde på vårt bröllop). Den andra kör han sönder och repar eftersom.
  • Daa

Hoppas du får komma ut på andra sidan lågheten snart, EA. *kramar tillbaka*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan