• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Pappa ringde faktiskt i går...men jag ville inte svara....tycker gott han kan plågas lite....men om jag inte är helt fel ute så kommer han att påstå att han inte förstår varför jag blev så arg...att han inte för sin själ kan förstå vad det var han sagt som orskade mitt utbrott....
    För så sa han förra året när han gav mig o min syster skulden för skiljsmässan....jo det var vårt fel o vi hade kunnat hindra mamma osv....suck....

Så OM han har dåligt samvete så kan han gott få pinas lite till.

Moahahahahhaa

• Ninnnis

Jag är så sjukt oinspirerad idag! Jag borde verkligen ta tag i projektet, speciellt om jag ska ha semester hela nästa vecka, men jag kan bara inte ta mig samman. Trött, omotiverad och mentalt sitter jag redan på flyget till Stockholm...
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-21 11:07:20 följande:
    Jag är så sjukt oinspirerad idag! Jag borde verkligen ta tag i projektet, speciellt om jag ska ha semester hela nästa vecka, men jag kan bara inte ta mig samman. Trött, omotiverad och mentalt sitter jag redan på flyget till Stockholm...
    Hahaha det måste vara jag som har smittat dig!

Klart du ser fram emot kvällen!!! Så spännande!
  • Ninnnis

Jag kan meddela att det inte fungerade...

Ninnnis skrev 2009-08-21 11:08:16 följande:
    Provar om en clementin och lite energite kan pigga upp...
  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-21 11:27:06 följande:
    Ingis, trådkapning!
    Hahahahha! Japp

*Ingis o Ninnis i värsta piratutstyrsel...seglar iväg med tråden*

Fredagsspam!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan