• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Men var är Blommis idag???!?!?!?!

Hoppas hon inte blev överfallen av farliga växter....*blir orolig o letar fram manchetesen för att gå på räddningsuppdrag*

• andbeyond

Tror blommis gör min bukett idag..

• andbeyond

Har läst ikapp lite, man kan ju inte vara borta en dag och fixa bröllopsgrejer utan att tappa bort sig helt - hur ska de gå när jag är på resa! 2,5 vecka att läsa igen!

Hinner kanske ge er en liten uppdatering innan vi åker på resa - åker på måndag. Först en vecka i NY sen 4 dagar Maui och 3 dagar Kauai

Ha en härlig helg allihop, tittar in på söndagkväll, Och Ingis, snart har du en bebis! yeeej!

Puss på er alla! *bröllopsfjärliar i magen, jätteglad!*

• Fjällbruttan

Andbeyond, Lycka till imorgon och hoppas att din dg blir fullständigt underbar och att ni får njuta av er kärlek till varandra (ehhh.. lite konstigt blev det Njut hur ni vill ) och jag är jätteavundsjuk på er resa! Här regnar det... Villocksåsolabadashoppaochdrickavinochölochnjutaavtillvaron

Kan nästan garantera att buketten blir dskitsngg för jag har aldrig sett Blommis göra  nåt som inte är supervackert

Ingis, som Villemoa skriver, kroppen vet vad den gör, gäller bara att hjärnan fattar det så man inte motarbetar sig själv Trean var roligast att föda, för då var jag med hela tiden, min hjärna är lite seg
    Tvåan gick toppen också, bara det att det var lite bråttom på slutet så jag fick krysta fast jag inte hade värkar, det var lite läbbigt, men det gick strålande!
    Ettan hade jag en dumihuvudetjävlabarnmorskasomkangåochdöfrivilligtack!
    När hennes kollega bytte av och PRATADE med mig gick allt toppen, så se till att du och älskling är överens så kan han fajtas för dig om du inte skulle vara nöjd, du har rätt att byta

Nu ska jag gå och skala kålrot (nä, inte mitt huvud) här ska det bli fläsklägg och rotmos till middag

• ingenjörsbruden

Andbeyond: Åhhhh fjärilpirr i magen!! Åhhh va mysigt!
    Önskar er all lycka till o är rätt avis på resan jag osså! *utanför fönstret så vräker regnet ner...suck*

Bruttan: Hahahaha har osså hört om när det inte klaffar med bm..... ...maken är MKT införstådd med att han ska o FÅR byta bm om det inte funkar för oss! Annars reser jag ragg o börjar spotta o fräsa o bitas kanske rent ut av!

Rotmos!!! GOOOOOOOOTT! Fredagsmiddag!!! Förra fredagen åt vi varm korv med bröd....jäääääääätteromantiskt....NOT! Men snabbt o gott!

• Fjällbruttan

Jag kan inte stava, jag kan inte stava, jag kan inte stava.....

Hoppas ni fattar ändå.....

dskinsngg= skitsnygg

Här är paradrätten pyttipanna när det är bråttom....

• ingenjörsbruden
    Fjällbruttan skrev 2009-08-21 15:30:55 följande:
    Jag kan inte stava, jag kan inte stava, jag kan inte stava.....Hoppas ni fattar ändå.....dskinsngg= skitsnygg Här är paradrätten pyttipanna när det är bråttom....

Hoppas du menar att det är fryst pyttipanna...för annars är det ett jäkla skärande om man ska göra pyttipanna från skratch!

dskinsngg= skitsnygg = så snygg så det inte går utan att svamla trodde jag det var!
  • lanovia 08

Rotmos mums vad gott!!

Nu skall jag gå hem, hinner inte skriva så mkt. Våra planer att grilla ikväll har ändrats till pizza hos några kompisar och sedan bio: Sommaren med Göran. Bion börjar inte förrän kl 21, så vi får väl se hur länge jag är vaken.

Andbeyond ha en bra dag imorgon. Och njut! Stanna upp ibland och bara tänk på vad som faktiskt händer. Att du står vid sidan om din MAN och alla du ser runt dig är där för ER! Det är häftigt!

Ha en bra fredagskväll allesammans!

• Fjällbruttan

ingenjörsbruden skrev 2009-08-21 16:20:29 följande:
    Hoppas du menar att det är fryst pyttipanna...för annars är det ett jäkla skärande om man ska göra pyttipanna från skratch! dskinsngg= skitsnygg = så snygg så det inte går utan att svamla trodde jag det var!

Åhhh, du är en mycket klok kvinna, förstår mig precis

Finns pyttipanna i annat än påse i frysen???(undrar hon som är kock..... )

Lanovia, blev just avundsjuk på dig, Sommaren med Göran hörs vara skitbra, både in 12-åring och min pappa (65) tyckte det. Låter som en jättetrevlig kväll!

Mu är alla kantareller förvällda, så när de svalnat ska de ösas ner i påsar och rysas, det är vanliga gula förresten, vi är ju lite sena här i norr
    Fast några hamnar nog på en macka sent ikväll när stora tjejerna åkt till sin pappa och lilla vild sover=mysstund
    Tyvärr känns det som indianerna är i antåg, grining och känns som bäckenbotten ska rasa ner i golvet.... bläääääääää

• Leksi

Lanovia, vi har mycket gemensamt just nu! Vi var och såg Sommaren med Göran i onsdags och sen ska vi på Takida i november! Det blir andra gången vi ser dem, också en favorit hos oss båda.

Stort lycka till Andbeyond!! Ni kommer säkert få en alldeles fantastisk dag imorgon! Och er bröllopsresa låter verkligen som en riktig dröm!! *jagvillockså!*

Maken har bokat tid hos MVC idag! De har nämligen ett sånt system att man får knappa in sitt person- och telefonnr och så ringer de tillbaka (ingen höjdare om ni frågar mig), så när de väl hörde av sig var jag inte hemma. Vi fick tid på måndag kl. 14 så det kändes skönt att vi fick en tid så snabbt.

Mu mu fjällbruttan! *fniss*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan