lanovia 08 skrev 2009-08-23 16:05:07 följande:
Då är visningen gjord nu Blommis, innebär det att du kan dra ner på farten lite grann eller?
Nä, för nu ksa allt som inte är packat sorteras och packas ner-det är massor, frmförallt enorma mängder blomtillbehör som jag samlat på mig från förra jobbet, då jag ju skulle dra igång eget. De grejorna står både här och hos min kompis. Bara att strukturera upp allt det är flera dagars jobb. Sedan ska vi städa ordentligt i både förråden och villavagnen och alla små skrymslen som finns här. När vi köpte sa vi till det gamla paret att de inte behövde röja bort alla "bra att ha saker" de hade här, så nu får vi göra det istället. Det ligger hur mycket skit som helst under bodar och skjul.
Första lasset ska ju gå den 3/9 och det är SNART.
Imorgon ska jag in och spola äggledarna, sedan är det styrelsemöte i föräldraföreningen på kvällen. Sambon ska på anställningsintervju, sonen är sjuk och kylskåpet ganska tomt.
Jag har förövrigt börjat med ett nytt hormon som jag har injicerat i magen i tre dagar nu. Det ska göras dag 9 och tio också. Sedan väntar nya VUL, blodprov och inseminarier i mitten/slutet av veckan.
Jag vet hur trött jag brukar bli i samband med det, så jag har inga större förhoppningar att jag ska orka få undan så värst mycket, men lite ,måste jag iallafall.
Jo just ja; vi har småstugeföreningens städdag nästa lördag också, då alla ska röja nere på stranden. Det är samma dag som sonen ska på bästisens kalas. Undara om han kan åka med ngn annan, för sambon jobbar.
-och på tisdag ska vi besiktiga min lilla bil också.
Det känns som att det vilar en överhängande risk över mitt liv att jag kommer att glömma fler saker än Andbeyonds coursage..
...förresten fick jag mms från henne! Hon var jättefin och buketten hade hållit och hon var nöjd!