• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Villemoa

Men det är inte så himla lätt med alla termer och förkortningar, det borde ju jag som lärare veta så lite bannor till mig
    Sov så gott!

Daa skrev 2009-08-23 21:24:07 följande:
    Alltså, av sammanhanget borde det väl egentligen inte vara helt svårt att räkna ut... (undrar hur jag kunde få FP att betyda FöräldraLedighet)Hur var det nu, jag skulle gå och sova? Tack för förklaringen iaf.
  • Villemoa

PÅ Hawaii, du har så rätt. Det är ju en ö..

passionsblomman skrev 2009-08-23 21:25:57 följande:
    Tänk, snart ärni på Hawaii...(säger man på Hawaii? eller i? Nä, PÅ väl???)
  • passionsblomman

Ja det var så jag tänkte, men sedan började jag fundera...det ska man aldrig, då blir allt bara konstigare och konstigare, tills man är fullständigt övertygad om att det i själva verket inte ens FINNS något Hawaii.

Villemoa skrev 2009-08-23 21:27:17 följande:
    PÅ Hawaii, du har så rätt. Det är ju en ö..
  • Villemoa
    passionsblomman skrev 2009-08-23 21:29:06 följande:
    Ja det var så jag tänkte, men sedan började jag fundera...det ska man aldrig, då blir allt bara konstigare och konstigare, tills man är fullständigt övertygad om att det i själva verket inte ens FINNS något Hawaii.
  • passionsblomman

Ja, det tror jag också, bara det att det är ännu en sådan där situation där de ska rota i en och man inte vet vad man ska vänta sig. Det är ju inte armbågarna de kollar in precis, utan delar man är lite mer ängslig runt...

Villemoa skrev 2009-08-23 21:40:38 följande:
    Har aldrig gjort det själv men det kommer gå bra Blommis!!
  • Villemoa
    Du är så stark Blommis som orkar gå igenom detta! Allas vår kloka Superwoman!!
    passionsblomman skrev 2009-08-23 21:43:23 följande:
    Ja, det tror jag också, bara det att det är ännu en sådan där situation där de ska rota i en och man inte vet vad man ska vänta sig. Det är ju inte armbågarna de kollar in precis, utan delar man är lite mer ängslig runt...
Svar på tråden I vått och torrt och väntan