• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Idag har jag varit duktig...tycker jag...men det är inte i närheten av vår goa Blommis kapacitet känner jag!

Har dammsugit nästan hela lgh....o fått bannor av maken.....
    Plockat, o röjt i klädkammaren....tvättat 3 omgångar med 60 tvätt....tog madrasskyddet osså.
    Gardiner fick osså sig en tvätt....hoppas jag slipper stryka dem bara...

Sen har jag badat orkideérna...får snart köpa badankor till dem....6 orkideer är max vad som kan hanteras i detta lilla kök iallafall!

Varit o handlat, fikat med svärisarna o maken i arbetsboden o gått en runda i skogen med svärmor.

Är nog lite känsligare än vanligt....maken pustade i går o kläckte ännu en gång ur sig....faaan va du pratar.....förstår att han är trött o slut i huvudet....det är jag osså....men den jag vill prata mest med i hela världen är ju honom....blev lite ledsen...men ja...är nog mest hormonerna som rusar i kroppen.
    Snart har vi ännu mindre tid att prata ostört...så ja...jag hoppas NI inte blir trötta på mig iallafall!
    Är iofs lättare att hoppa över att läsa inlägg än att stänga av öronen...hihihii

Nä nu ska jag fortsätta dammsuga det sista....sen blir det dusch o tacos till lördagsmiddag....fast kräftor hade varit MKT godare! Alla som äter kräftor i dag måste äta minst 3 kräftor vars för min skull...jag ska njuta mentalt!

• passionsblomman

Lilla lilla lillmuffinsen! *hjärtar också*

HEEEEJ Hvidis!
    Vad underbart att höra av dig och att ni alla tre verkar må så bra.

Klart du har ont i snittet och du får allt lov att hålla dig lugn nu så det får läka ifred!

Åh, tänk att hon är här nu lillstumpan!

Den där gråtardagen minns jag. Sambon blev helt chockad. Jag skvalade som en vårbäck.
    Har du ont i tuttarna?
  • passionsblomman

Skratta lagom du! Snart sitter du där med ett par BOMBER som är alldels stenhårda! Det finns en sprinklereffekt på dem också som man aldrig i sin vildaste fantasi kunnat föreställa sig!

Förresten så verkar du ha fått MASSOR gjort hördu! Jag går mest här och flyttar saker. Det tar en jädra tid och tar heller aldrig SLUT nån gång.
    Nu har jag åtminstone staplat omsakerna i bodarna så man kan gå in där och i villavagnen har jag plockat bort snart allt som inte hör dit. Sopat har jag också, men inne är hela slutavstädningen kvar... Blä!

ingenjörsbruden skrev 2009-08-22 17:14:18 följande:
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-08-22 17:18:16 följande:
    Skratta lagom du! Snart sitter du där med ett par BOMBER som är alldels stenhårda! Det finns en sprinklereffekt på dem också som man aldrig i sin vildaste fantasi kunnat föreställa sig! Förresten så verkar du ha fått MASSOR gjort hördu! Jag går mest här och flyttar saker. Det tar en jädra tid och tar heller aldrig SLUT nån gång.Nu har jag åtminstone staplat omsakerna i bodarna så man kan gå in där och i villavagnen har jag plockat bort snart allt som inte hör dit. Sopat har jag också, men inne är hela slutavstädningen kvar... Blä!
    Hahahaha näää jag skrattade inte av den anledningen.....tänkte på personliga/intima frågor osv...hahahahaha...

Det ska bli JÄTTEspännande...not.....med stenhårda tuttar.
    Köpte faktiskt bröstsköldar (INTE till piratoutfiten) som funkar som uppsamlare o luftare av bröstvårtorna....in case of sprinklereffekten. Tips från föräldragruppen.

Ja...en del har jag fått gjort....som tur e så städar vi ju varje helg...så det blir ju inte så jättemkt att plocka från v t v....men man har sina ställen där det samlas saker....tex makens skor har en förmåga att hamna vid min säng....(vi har ju byttat sida i sängen pga spjälsängen osv) o det stör mig lite...så nu har jag joxat lite med hans skor så att han får plats med ALLA sina skor i skåpet istället....han har NÄSTAN lika många skor som jag!

Du...Blommis....du har slitit o gjort MASSOR så du är mer än väl förtjänt av att få ta det lite lugnt osså.
    Var inne i Tanttråden o läste lite innan...det verkar HIMLA spännande med er visning med alla paparazzis o drive-by´s....hur dags är visningen?
  • Jenny står brud 090801

Hej alla tjejer. Hade en del jag tänkte skriva men glömde liksom bort allt när jag läste Hvidis inlägg... åhh vad härligt att ni är hemma med er lilla prinsessa nu.

Själv är jag inne på dag 36 idag, inga indianer men inte heller ngt plus på testet. Jag få väl helt enkelt vänta och se vad som händer. Kan väl inte göra så mycket annat? Förra cykeln var ju 48 dagar så det är ju ett tag till dit

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag än att stapla ved, vilken tid det tar... och trött blir man också.

Hoppas att ni alla får en riktigt härlig kväll, och kräftor det skulle jag också vilja ha. Håller med om att man kan äta nästan hur mycket som helst.

• passionsblomman

Ja intima frågor, det är vi väl vana vid numera eller?
    Glömmer ibland att man kanske inte frågar alla människor sånt...
    Fast i mammagruppen var det helt utan hömningar för vem tusan skulle man annars dividera med om värkande bröst.

Visningen är mellan 13 0ch 14 imorgon.
    Det är väldigt lätt att inbilla sig att man hinner en massa imorgon med då, men den missen tänker jag INTE göra!
    Man springer iallafall i sista minuten och plockar bort något man glömt och försöker komma på ett ställe att gömma det på.

Nu har jag altanen full av skit som ska in i bagget på bilen bara sambon kommer hem. Det gör han inte förrän imorgonbitti vid 04.30, så den laddningen grejor måste lastas imorgon. Dessutom tänker jag på eget bevåg packa en del av hans kläder. Mina och sonens garderober är redan genomgångna och mycket opackat och slängt. Nu blir det tvångsrensnig av sambkns, så det blir lite luft i garderoben. Folk kommer ju att öppna skåpen.

Öppnar de däremot mina översta byrålådor, de där diverse ni vet, då får de fasen skylla sig själva för dem hinner jag inte städa nu.

Och bara så du vet Ingis så tröttnar vi INTE på dina inlägg här.
    Förresten kan jag prata hål i huvet på nästan vem som helst, så jag ska i det avseendet bara hålla klaffen.

• Jenny står brud 090801

Vad spännande med visningen imorgon blommis, som du har jobbat inför den kommer det väl kännas mycket bra när den är över.
    Tycker det låter smart med att försöka hinna med det mesta ikväll, som du skriver så brukar det alltid dyka upp sista minuten saker iaf. Inte öppnar man väl byrålådor när man är på visning!!??

Jag rensade lite bland mannens saker hörrom dagen. Han har sparat massa gamla fula kalsonger, fö´r att de kan vara bra att ha... ha ha inte nu längre

Ingis:Det är ju bara roligt med alla långa inlägg, från er andra oxå förresten!

• passionsblomman

Folk öppnar både det ena och andra när de är på visning.
    Bara ingen snor något får man väl vara glad.
    Jobbigast tycker jag är det där sista, med att plaocka bort diskställ och sådant, det finns ju ingenstans att göra av det egentligen.
    Komma ihåg att tömma alla sopkorgar och plocka undan tandborstarna är ockås bra...
    Nu ska jag diska lite.

jag ramlade just över en flyttkartong och höll på att slå mig fördärvad. Det vore mycket opraktiskt med en bruten arm just nu så jag får vara nöjd att det bara gjorde riktigt ont.

(usch vilka fula ord jag sa! )

• Jenny står brud 090801

Ja det måste vara svårt med det sista plocket, det är ju inte riktigt så att det bara är att slänga in i en garderob eller liknande, för folk kollar ju där också...

Tur att du inte bröt något, men visst gör det ont när man snubblar så.

Nu skall vi äta tacos, en av mina favoriter

Svar på tråden I vått och torrt och väntan