passionsblomman skrev 2009-08-22 17:18:16 följande:
Skratta lagom du! Snart sitter du där med ett par BOMBER som är alldels stenhårda! Det finns en sprinklereffekt på dem också som man aldrig i sin vildaste fantasi kunnat föreställa sig! Förresten så verkar du ha fått MASSOR gjort hördu! Jag går mest här och flyttar saker. Det tar en jädra tid och tar heller aldrig SLUT nån gå
ng.Nu har jag åtminstone staplat omsakerna i bodarna så man kan gå in där och i villavagnen har jag plockat bort snart allt som inte hör dit. Sopat har jag också, men inne är hela slutavstädningen kvar... Blä!
Hahahaha näää jag skrattade inte av den anledningen.....tänkte på personliga/intima frågor osv...hahahahaha...
Det ska bli JÄTTEspännande...not.....med stenhårda tuttar.
Köpte faktiskt bröstsköldar (INTE till piratoutfiten) som funkar som uppsamlare o luftare av bröstvårtorna....in case of sprinklereffekten. Tips från föräldragruppen.
Ja...en del har jag fått gjort....som tur e så städar vi ju varje helg...så det blir ju inte så jättemkt att plocka från v t v....men man har sina ställen där det samlas saker....tex makens skor har en förmåga att hamna vid min säng....(vi har ju byttat sida i sängen pga spjälsängen osv) o det stör mig lite...så nu har jag joxat lite med hans skor så att han får plats med ALLA sina skor i skåpet istället....han har NÄSTAN lika många skor som jag!
Du...Blommis....du har slitit o gjort MASSOR så du är mer än väl förtjänt av att få ta det lite lugnt osså.
Var inne i Tanttråden o läste lite innan...det verkar HIMLA spännande med er visning med alla paparazzis o drive-by´s....hur dags är visningen?