• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden

Jenny: Hahahaha Tacos här osså! Stapla ved....ojojoj...va spännande....zzzzzzzzzzzzzz...men så skönt när det är klart!
    Skumt....men visst kan cykeln vara lång...det har vi ju sett prov på tidigare i tråden....det tar ju ett tag för hormonerna att komma upp i nivå...*sticker magen i sandhålet o visslar*

Blommis: Hahhaah ja...bara en ren reflektion....inget jag direkt hade frågat vem som om....men visst människor i samma sitts har oftast inget emot att ventilera sådana frågor ÄVEN om de är liiiiiiite för intima eg!
    OM folk öppnar i garderober osv så får de fan skylla sig själva om de blir förfärade av couturen..... Bara de inte blir överfallna o indragna i garderoben så tror jag inte folk bryr sig så mkt...men visst....upplever man det luftigt så kanske folk inbillar sig att de har lika få grejor i garderoben.... ....
    näää va nu rädd om dig!!!! Bryt nu för tusan INGENTING!!!

Hahahahaa för att ni inte blir trötta på mig iallafall!

• Hvidbrud

Så, nu nannar lillan med magen full av mjölk...
    Jo, blommis, vist har jag ömma tuttar. Bomber ville jag nog kalla dem. Hennes huvud ser så liiitet ut brevid dem. Droppade i morse för första gången, men då tömde hon ett bröst helt och nästan det andra också ' sen somnade vi båda två. Brukar man det? Blir sååå tröööt när jag ammar.

Maken är nog lite hormonfyld också för vi står båda och tittar på det lilla miraklet med våta kinder.

• passionsblomman

JAAAAAA man somnar! Shit, man är ju så trött så det bara finns inte! Vi har bilder på alla tre i lilla familjen när vi slocknat sonm ljus i en hög i soffan...
    Jag somnade hela tiden i början. Man SKA passa på att sova de stunder man kan. Det är ju ingen sammanhängande sömn man får medan man ammar precis.

ÅH vad det är fantastiskt att du är mamma nu gumman!

Har ni bestämt namn på lillmuffin?

• Hvidbrud

nej, hon är fortfarande muffin och lilla gumman, vi prövar olika alternativ, men inget passar riktigt... Vi ska nog komma på det snart

• ingenjörsbruden

Naaaaaw...gulpande-aptit! De brukar visst äta extra mkt på kvällen...så att de står sig bra över natten.

*Smälter*

• ingenjörsbruden

Åhh Blommis! Hoppas att du inte stressar o sliter ihjäl dig nu innan visningen!
    Jag håller tummar o tår för att ni ska få massvis med skyhöga bud på huset!

• Jenny står brud 090801

God morgon/förmiddag tjejer.

Ska bli spännande att höra vad hon får för namn er lilla prinsessa.

Hvidbrud skrev 2009-08-22 23:13:06 följande:
    nej, hon är fortfarande muffin och lilla gumman, vi prövar olika alternativ, men inget passar riktigt... Vi ska nog komma på det snart
    Ja, lycka till idag blommis, skall göra som ingis och hålla alla tummar och tår för att det kommer många med tjocka plånböcker och tittar på huset idag!

Ingis: Vad ska du hitta på idag? Hur mår du, känner du av något än? Vad var det för datum som det är uträknat till?
  • Jenny står brud 090801

Inatt drömde jag att vi fick plus, hoppas att det är en sanndröm!!!! Kändes så verkligt när jag vaknade, så att jag ville testa. Men har bestämt mig för att vänta några dagar och se ifall indianerna kommer. Har ingen koll på varför ni kallar det för "indianerna", någon som har lust att förklara?

• Daa

Hej på er.

Åh, Hvidis, så fantastiskt att få höra om lilla lillmuffin *smälter* *smälter igen*

Andbeyond: STORT grattis till brudparet! *hurrar och hoppar*
    Nu vill vi se bilder och höra allt

Jenny, har inte heller riktigt koll på varför det kallas indianer, men tänkte att det är väl lika bra att haka på vokabulären här Trist att det är så konstigt. Man vill ju att de ska komma om det inte har blivit ett plus, så man har lite koll på kroppen. Hur var det, hade du just slutat med p-piller?

Blomman: lycka till med visningen *håller tummarna för många mycket intresserade*

Ingis: kram på dig. Vi kommer inte att bli trötta på dig (och om det mot förmodan skulle hända, kan vi ju bara hoppa över att läsa dina inlägg ( ))
    F ö verkar min kropp igång nästan som vanligt igen. Indianerna kom och gick och jag tror att jag har haft ÄL också.
    Däremot envisas kroppen med att visa upp förkylningstendenser utan att det vill bryta ut (oj, så seg jag varit i helgen). Men så är det väl för ganska många nu.

Kram på er.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan