passionsblomman skrev 2009-08-23 18:01:13 följande:
Nu kom det ett par TILL som jag hade egen visning för! TVÅ eftersläntrare med egen visning! Nu är prospekten slut!
Men va f-n e det för folk
Rikt folk förhoppningsvis!
Ska bli spännande o höra hur många som lägger bud.
Nu har jag gjort en chokladmousse o en salmbärsmousse som står o väntar i kylen på att stelna lite....ska kleta ut mousserna sen på tårtbottnar, o spritsa grädde runt om.....i morgon så åker hallonen på o gelen!
Ikväll blir det varm potatissallad med senapsvinegrett o kassler till middag....maken....den evige tidsoptimisten insåg att när klockan var 1920 att det nog skulle ta lite tid att göra den maträtten....nähääää...hans tur att laga mat....hans tur att planera....ska fasen inte skämma bort honom för mkt med att fixa o laga mat alltid....har han sagt att han ska laga mat så får vi äta "missinassen"(mitt i natten) om planeringen inte e bättre....förhoppningsvis lär han sig!
Tur e att jag slickade slickepotten med chokladmousse...hehehe så blodsockret är fortfarande på lagom nivåer!
Hörre ni som har barn sen innan....HUR tusan gör man när man planerar sina föräldradagar?!
Känns hur jäkla svårt som helst....suck......funderar på att boka tid hos en handläggare....för joxa själv här hemma...eeehhhh...blir bara irriterad! Har nog noll tålamod nu med alla hormoner osv...