• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru E

Ingis-jag slutade med pillerna i feb -08 och sedan dess har vi försökt aktivt nästan alla månader (ett par med ingen äl och spottings som ställde till det), dvs börjat direkt efter mensen och sedan varannan eller varje dag kring äl (kanske mellan dag 10 och 21 har naturligtvis fortsatt efter det med men i lite lugnare tempo ).
    Nej skämt åsido så har vi nog testat det mesta, sex varje dag, varannan dag, framifrån, bakifrån, pergo, rosenrot, akupunktur, käcka råd om att slappna av etc.

Kan det vara så att lillstumpan blir frustrerad när hon inte blir mätt på bröstet och istället hellre vill ha flaskan för då behöver hon inte kämpa lika mycket?

• Ninnnis

God morgon!

Vilken underbar, regnig fredag!

Hade en mysig kväll med favvokillarna igår, och imorse hann jag med en liten promenad med vovven.

Daa, jag såg en bil med DAA på nummerskylten imorse, då tänkte jag på dig (konstigt va?)

Blommis, bra skrivet om förlossningen!

Lanovia, SÅ skönt att du börjar landa lite i detta med förlossningen.

EA, bra att du tog Pergo ändå

Blommis igen: *vissel vissel*

• Ninnnis

EA&MJ skrev 2009-11-06 09:34:47 följande:
    Nej skämt åsido så har vi nog testat det mesta, sex varje dag, varannan dag, framifrån, bakifrån, pergo, rosenrot, akupunktur, käcka råd om att slappna av etc.
  • Fru E

Maken var för söt igår när jag var på AW med tjejkollegorna. Han och ett par till hade haft bastukväll på jobbet och vid tio ringde han för att höra var jag var. Men slutfinishen var att han ville att bara han och jag tog en öl/cider/vin på en pub innan vi åkte med tåget hem för det var så länge sedan vi gjorde det, inte likt min maken att göra så men glad blev jag

• Leksi

Halloj!

Ja visst är det härligt med fredag? Så himla skönt! Jag förstår precis din trötthet Lanovia, det är samma för mig när jag kommer hem efter jobbet. Och läggdags 21.30 Daa, det är SENT för mig!! Numera går jag alltid och borstar tänderna senast nio och sen är det marsch i säng... Är dock lika trött för det, skulle nog behöva sova en timme efter lunch egentligen men på hur många arbetsplatser kan man göra det?

*Stämmer in i visslingskören för Daa, Blommis, EA, Jenny*

• Leksi
    Ninnnis skrev 2009-11-06 09:36:31 följande:
    Daa, jag såg en bil med DAA på nummerskylten imorse, då tänkte jag på dig
    Apropå det så såg jag en riktigt gammal, risig bil härom dagen med nummerplåten "LYX". Det såg så himla kul ut!
  • Fru E

Leksi-du får vissla bra länge för mig innan BIM är bara på dag 7 idag

Svar på tråden I vått och torrt och väntan