• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Ja, kanske det...

Daa skrev 2009-11-05 11:47:27 följande:
    Fast det kanske får motsatt effekt, vad vet man...?
  • Ninnnis

Aha... Men hur går Chattis-sången då? Eller är det olika varje gång?

Daa skrev 2009-11-05 11:51:08 följande:
    Och förresten, Ninnis: Chattis blir jag kallad för att jag enligt min arbetskamrat chattar mycket (alltså sitter och skriver här). Han är lite knäpp, men jag tycker han är ganska skojig (undrar vad det säger om mig... ).
  • Daa

Det finns en sorts melodi som utgår från en befintlig sång. Texten varierar. Mycket.

Ninnnis skrev 2009-11-05 11:59:18 följande:
    Aha... Men hur går Chattis-sången då? Eller är det olika varje gång?
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-11-05 08:15:31 följande:

Kan Ingis fortfarande trots att det inte är den helg som hon verkade tro från början?Just nu är det jag, Ninnis, EA och Ingis. Någon mer som kan?
    Japp...virrpannan kan även den 15:e!
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-11-05 08:22:06 följande:

Hmmm försöker bli klok på detta. Sammandragningar tror jag helt klart jag haft vid det här laget. Känns typ som hela magen drar ihop sig och man måste mer eller mindre böja sig framåt?eller är det fövärk? *kliar mig förvirrat i hövvet*Det jag hade här om dan var nog bara allmänt muskler i uppror.
    När det låser sig i magen...då är det en sammandragning.

O när den sen kombineras med liiite ont, typ mensvärk...då är det en förvärk.
    Något som man kan tänka på är att värkarna ska vara regelbundna och täta...de kan vara täta men ändå inte regelbundna....så hade jag det under förvärkarna....
  • Ninnnis

Ok... Låter som att ni har en spännande arbetsplats

Daa skrev 2009-11-05 12:08:59 följande:
    Det finns en sorts melodi som utgår från en befintlig sång. Texten varierar. Mycket.
  • passionsblomman

Hejom fejom!

Jag ligger fett efter idag Shit vad mycket att läsa! Och det har varit bland BT`s värsta rabalder genom tiderna tror jag under de senaste två dagarna och det hajjar ni ju att jag passion-erat är med då! *muttrar ngt om snorungar som inte är torra bakom öronen och borde veta hut*

Sedan blir jag utslängd hela tiden! -Bara jag? Min internetuppkoppling bara kopplar ner sig helt oväntat sedan igår.
    Då försvinner allt man skrevoch man blir arg och galen!
    Innan man kommer in igen är man dessutom ännu fetare efter!

• Ninnnis

Blommis, är det brudöverlämning som är på tapeten igen?

Jag blir inte utslängd för tillfället, men vissa dagar kan jag ha problem att komma in.

• passionsblomman

Bruttan: Du får mig att skratta. Även när det är elände.

Berätta mera, varför är hon Mormor from hell?

Sonja, sååå, det är alltså sexigt då när mannen glider upp vid ens sida och säger "Ska´tu följa med jag?" Eller vänta, det måste ju vara när han säger som min första pojkvän sa"I love you så peran kook"

Svar på tråden I vått och torrt och väntan