• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru E

PB-jag råkade hitta en blåbärscheescake i muffinsformat i frysen nyss som jag smaskade i mig till kaffet

• Ninnnis

TV4 Sport! All hejning är välbehövlig, så heja på!

Fru Bygg skrev 2009-11-04 15:48:02 följande:

Ninnnis, vilken kanal går kvalmatchen på? Är lite sugen på fotboll ikväll, så jag kan ju hjälpa dig att heja lite!
  • Fjällbruttan

Lanovia, om du och älskling har sex och du får orgasm, då brukar livmodern dra ihop sig och bli hård om en sten, det är en sammandragning
    Så kan livmodern göra lite då och så under grav, den har lite egen gymping...
    När sammandragningen börjar kännas som Blomman skrev, då är det förvärkar, och när värkarna börjar...ja då vet du Eller så har du sån tur att du bara lallar på och inte känner speciellt mycket, och då blir livet lite lättare

Här blir det marängtårta med gräddde och citronfyllning, det älskar maken

• Ninnnis

God morgon!

*gnuggar sömnen ur ögonen*

Idag är första dagen den här veckan som jag "bara" jobbar vanlig dag (7-15 idag), plötsligt känns det helt ok Ikväll kommer mina killar hem!

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer!
    Kom precis till jobbet och börjar strax lektion så jag hinner inte läsa vad ni skrivit nu, ville mest bara kika in och säga hej eftersom det var ett tag sedan.
    Och så ville jag berätta att det är alldeles vitt utanför vårt hus idag, SNÖ SNÖ och SNÖ inte så mycket men iaf mer än vad det brukade vara i gbg när jag bodde där...
    Kramar till er alla

• lanovia 08

Förstår inte vad som händer med mig på eftermiddagarna och kvällarna jag bara inte lyckas skriva här även om jag läser och ser saker att svara på.
    Men nu är jag här, får väl passa på när orken finns.

*vinkar till fru Bygg* vad mysigt det lät med 6 åringen som somnade i famnen. Verkar som du har en trygg famn.
    inser också att kramp och värkar inte kan jämföras med varandra, men frågan är ju bara vilket som är värst??

måste erkänna att jag är lite nyfiken på dessa värkar, hur hemska kan de egentligen vara?? Jag har varit på sjukhus för magont som inte gått att identifiera men båda gångerna hade jag så ont att jag varken kunde stå, sitta eller ligga och denna värk var konstant inte snack om några 30-90s och sedan vila, eller smärtlindring heller för den delen (inte till en början ialla fall). Men denna smärta tog jag mig ju igenom, så hur mkt värre kan en värk vara?
    Tja jag får väl se inom ca 12v plus minus några veckor.

• lanovia 08

Fru Bygg vad synd att du inte kan den 15e. Är det inte typsikt, allt skall hända på samma gång.

Kan Ingis fortfarande trots att det inte är den helg som hon verkade tro från början?
    Just nu är det jag, Ninnis, EA och Ingis. Någon mer som kan?

• lanovia 08

Hej Jenny, tänkte på dig vid frukosten. Att det vara ett dag sedan vi hörde något från dig. Hur går det med armen?

Leksi förresten börjar det inte bli UL dags? Och för den delen är det inte det för Ankan snart också?

• lanovia 08

Tjoho!!! Vilken jackpott du har varje vecka, TVÅ killar som kommer hem!!

Ninnnis skrev 2009-11-05 07:27:38 följande:
    God morgon!*gnuggar sömnen ur ögonen*Idag är första dagen den här veckan som jag "bara" jobbar vanlig dag (7-15 idag), plötsligt känns det helt ok Ikväll kommer mina killar hem!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan