I vått och torrt och väntan
Ninnis, ja spillevinken kommer verkligen bra i tiden.
Jenny bra att det gick bra att sova själv. Mysigt att maken kommer hem idag igen.
Ninnis, ja spillevinken kommer verkligen bra i tiden.
Jenny bra att det gick bra att sova själv. Mysigt att maken kommer hem idag igen.
Bruttan skönt att höra att systerdöttrarna kämpa på.
Ninnis, vad rolgit med så bra beröm! Bara att suga åt sig.
Vi har haft ett lyckat möte idag och fått beslutat från högre ort att vi får fortsäta med vårat arbete i en fas till.
Just nu är mitt humör på botten ändå. Var hemma hos hunden för att lämna henne till dagis. Skulle cyklat men det gjorde så ont i magen (hostan tär) att jag fick gå istället. detta innebär ju givetvis att det tar längre tid och jag fick skita i lunchen. Istället sitter jag här nu och skall äta men hann nog bli lite för hungrig, för humöret är botten.
Blev sur på maken utan egentligen anledning så jag har gått och skällt på honom tyst för mig själv hela vägen till dagiset och sedan till jobbet. Väl här ringde han upp mig och jag skällde inte ett dugg på honom högt, när jag hörde hans röst började jag böla istället.
Fick sms från Fru Bygg. De fick en dotter inatt! Allt är bra med dem.
Så underbart. *torkar en glädjetår* (och undrar vad det är för fel på mina hormoner)
Bruttan då är vi defintivit i samma klubb idag. Just nu sitter jag o kämpar med tårarna och samvetet. Mannen fick dåligt samvete när han hörde att jag hade haft ont i magen under promenaden. Då tyckte han att han kunde ju ha tatt över och hjälpt mig, mår jag dåligt borde ju han finnas där och hjälpa mig.
hehe kan ju hända att jag i min ilska o frustation tänkte något liknande.
Men vad 17 jag är ju vuxen människa han kan ju inte alltid finnas redo o släppa allt han håller i händerna för att hjälpa mig. Så nu mår jag dåligt över att jag gav honom dåligt samvete.
öhhh... det där blev nog fel gubbe.
Jo jag tror fru Bygg hade ett tag kvar så hon slapp gå över tiden. Måste vara skönt.
Ninnis vilken bra dag du verkar ha haft!
Vi satte oss i TV-soffan där sov jag i 3h innan mannen fick liv i mig och flyttat mig till sängen. Social? Jag?
Sedan sov jag till halv tio imorse så över 12h sömn inatt.
Skall på fest ikväll frågan är hur jag skall hålla mig vaken.
Ingis och Hvidis hade ni trevlig igår?
Om några timmar skall jag träffa Daa.
Jo men det är ju det som gör mig så arg på mig själv. Att jag kan bli sur på honom för att för en gångs skulle inte fanns där att hjälpa mig precis när jag som mest behövde det. När han ALLTID gör det annars.
Bortskämd? Jag?
Godmorgon. Fler som är trötta idag? Här var det ialla fall väldigt dött.
Ingis, trevligt att se dig här. Mindre trevligt att vi nu skall behöva klara oss ända till helgen utan dig. Men lova nu att ni hämtar datorn denna helg!!
Villemoa vad mysigt med lilla bebisen och att det gick bra att träffa honom.
Nu skall jag återgå till jobbet. Är för trött för att komma på om det är något mer jag borde kommentera. Känns som jag inte sovit alls i natt, ok att klockan var över 24 innan jag la mig men jag somnade ju innan 22 i soffan o sov nästan 2h där.
*rodnar*
Tack själv Daa, det var verkligen trevligt att träffa dig. Vi var nog rätt trötta båda två.
HOppas du inte hade en allt för tråkig lördagkväll?
Festen blev trevlig. Var kul att se allas fina utklädslar.
(heter det så???)
Jag fick lite kommentarer om att min trashy-stil så lite extra grotesk ut med magen.
Dock höll jag inte ut så länge, halv tolv när borden var brutna och de andra började komma i dans och mingeltagen , då åkte jag hem. Är verkligen itne lätt att hålla igång när man är snortrött på kvällarna och får noll hjälp av etanolen o de andra blir gladare o gladare.
Det där lät alkoholistvarning.