Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Ninnis låter som du fick en trevlig helg.
    synd bara att fotbollsresultatet skulle bli så urselt.
    du får nog en chans att ge igen på danskarna vid ett annat tillfälle.

• lanovia 08

Ojoj vilken aktivitet vi har här, 6 inlägg igår, nästan jobbigt att hänga med nu.

Hur gick ridningen Ninnis?

Daa, de där göteborgsbaciellerna är inte roliga, fruktansvärt envetna och efterhängsna. Hoppas det inte var min som hoppade över till dig.

Idag är jag öm i magen. Spillevinken sov inte mycket igår, sparkade och buffade mest hela dagen.

• lanovia 08

Jobba??? Nu förstår jag verkligen inte?

vad tråkigt att grabbarna åkt igen, men snart är det fredag!
    Gbg?? Det är inte så att maken håller på att börja jobba här snart??? *hoppas då jag vet vad det förmodligen skulle innebära*

Vad kul att ridningen börjar lossna.

Spillevinken är vaken nu igen och ajajaj vad ont det gör med sparkarna idag. Inälvorna tycker nog inte det är lika skönt som jag tycker det är mysigt. Och jag antar att detta bara är en mild början.

Ja Blommis hur går det?

Jenny vad hände för dig o indiankänningarna?

• lanovia 08

Attans, jag som hoppades på att det skulle komma ett nytt närmare oss.

Ojoj du har veckan välplanerad du. Då lär det gå fort till fredag. Det är bra!

• lanovia 08

Vad kul att höra från dig Fru Bygg! Stort grattis igen!
    Leksi sammanfattade nog de frågor vi alla har. Nyfikna är vi allihopa allihopa allihopa, jag med o du med. *nynnar*

• lanovia 08

låter ändå lovande.

Ninnnis skrev 2009-10-13 11:21:43 följande:
    Det gör det nog iofs, fast det dröjer ett litet tag... *hemlige arne*lanovia 08 skrev 2009-10-13 10:27:15 följande:
  • lanovia 08

Leksi, inom några veckor kommer du säkert kunna känna den lill*.
    2v kvar det är ju ingenting snart får du se underverket.

Jag har drabbats av totalångest inför vaccinet. Har fått kallelse till nästa vecka, men vet verligen inte hur jag skall göra.
    Jag blir inte lugnad när man inte kan få konkreta fakta. Allt BM säger är att de har fått rekomendationer att vaccinera oss. Följderna efter kan de inte uttala sig om. Nähä??
    Läser man på nätet står det någonstans att vaccinet inte kan ta sig över moderkakan. Någon annan skriver att man inte kan uttala sig om riskerna o hur barnet påverkats förrän barnet är 1-2 år.
    Gaah!!! hur gör man? Allt jag vill är ju barnet (och därigenom mitt egna bästa)
    Jag vill ju inte skada det genom en vaccination. Men tänk om jag skulle få svininfluensan lagom till t.ex. förlossning och därmed inte klarar av förlossningen. eller stryker med innan för att jag får ännu värre hosta än jag brukar få.
    Ja här har ni en som börjar bli kokko i bollen.

• lanovia 08

jatack!

Ninnnis skrev 2009-10-13 12:12:29 följande:
    Eller hur! Jag lovar att du ska få inside information så småningom... lanovia 08 skrev 2009-10-13 12:10:28 följande:
  • lanovia 08

Hehe... vi närmar oss ju 3000.

Hvidbrud skrev 2009-10-13 20:03:51 följande:
    Lanovia: 1 inlägg från 2800.... Nästa gång får du den
Svar på tråden I vått och torrt och väntan