Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Fru Bygg vad mysigt det låter med lillprinsessan. Ella är fint.
    Vilken racerförlossning ni fick.

3 barn är nu födda i denna tråd och bara tjejer. Är det bara jag eller föds det väldigt mkt tjejer just nu?

Appropå din Fru Byggs fråga om vem som är näst på tur. Det är väl jag? Eller förstås vi har ju Ore också men henne hör vi ju aldrig något från.

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2009-10-14 07:46:47 följande:
    Självklart! Och clownnäsan
  • lanovia 08

Sonja ni verkar ha fultt upp. glöm bara inte bort att njura över livet och familjen.

• lanovia 08

Ja det är ju så man börjar känna av den känslan, snälla lilla vän låt mig vila lite. Men som tur är sover h*n duktigt på nätterna så då får jag vila ialla fall.

Börjar längta efter den lilla nu. Nästan men bara nästan så jag vågar tänka på förlossningen nu bara för att få underverket till oss.

På tisdag skall vi till Ullared och jag har lyckats få maken att inse att vi nog vågar börja inhandla bebissaker nu. 14v kvar nu kan vi allt börja lite smått. Och det känns som att det hjälper att få tänka lite framåt och fundera på vad vi behöver.

Hvidbrud skrev 2009-10-13 20:03:03 följande:
    Lanovia: Åh, den tröttheten... *kramarom* Det resulterar i något underbart! Som man gladde sig åt de första sparkarna.. tillsist vill man och inälvorna bara att bebisen ska ligga still bara en liiten stund.
  • lanovia 08

Hvidis hur gick det med lillan, klarade hon sig undan magknip?

Daa hur mår du? Har bacillen varit snäll mot dig?

• lanovia 08

Satt och läste lite om vaccinet igår och hittade äntligen en som svarade lite vettigare på frågor. Så nu lutar det NOG mot att jag vaccinerar mig ialla fall.

Men Leksi hur funkar det om du väntar 2v? Kan du ändå bli vaccinerad på MVC sedan eller får du vänta till allmäna vaccinationen sätter igång?

Leksi skrev 2009-10-13 13:01:04 följande:
    Jag är också riktigt kluven till att vaccinera mig. Det står i den officiella informationen att just det här vaccinet INTE är testat på gravida. Det räcker för att få mig att bli tveksam. Sen är ju det här vaccinet inget jättenytt utan består av gamla vacciner som de utvecklat. Alla komponenter var för sig är testade på gravida men inte just den här kombinationen.Jag ligger lågt ett tag till. Ska på 20-veckors träff på MVC (med andra blivande mammor) om två veckor (dagen före UL) så jag antar att det blir mycket prat om det då.
  • lanovia 08

SPAM!!!!

Nu har jag fört oss lite närmare inlägg 3000 men måste nog sätt igång o jobba nu.

• lanovia 08

Fast jag upptäckte just en liten sak.

• lanovia 08

trodde jag?
    såg ut som om att jag höll på att kunna ta över hela sista sidan för mig själv.

• lanovia 08

Fast Ninnis och Hvidis klamrar sig envist kvar.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan