• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Under solen har jag ganska precis läst! Bra bok.

Lanovia, jag är precis lika blödig när det gäller vår vovve. Det är väl så att precis som en bebis så är hunden totalt beroende av vår välvilja och omhändertagande. Eftresom de inte kan kommunicera så skär det ju i hjärtat när de inte kan tala om vad som är fel... *undrar också hur det ska gå om vi får barn*

Villemoa, kraaaaam! Kloka ord av Blommis (som vanligt).

Fru Bygg, märkligt med sista jobbdagen! Hoppas du får gjort det du ska så att du kan koppla av sedan. Vad snällt att du skickar receptet

Blommis, vad KUL att sonen blev så förtjust i handbollen!

Daa, jahapp, då hade du visst rätt angående indianerna. Får väl erkänna mig besegrad då

ÄR det verkligen så mycket som 50 % i verkligheten?! Fast många gånger är det kanske så tidigt att man inte ens vet att det var något?

• Ninnnis

Nja, SÅ bra syn har jag inte... Såg när flyget landade, mer inte så mycket mer tyvärr.

lanovia 08 skrev 2009-10-02 08:53:57 följande:

Ninnis, ingen dålig start på dagen. Du fick inte se the MR?
  • Ninnnis

Det tycker jag var väldigt starkt och stort av er. Kram!

Villemoa skrev 2009-10-02 00:02:42 följande:
    (vi hade bett svärmor vänta med att berätta för att de skulle få glädjas helt och hållet åt sitt lilla barn)
  • Ninnnis

Vilken jubileumsidiot, som Blommis skulle ha sagt! Vad f*n vet han? Och finner han nöje i att oroa en höggravid kollega helt i onödan? Pucko!

*märker att jag slår väldigt hårt på tangenterna av aggression*

• Ninnnis

Skönt att du mår bättre, Jenny! Och att du slutar tidigt Hoppas kreativiteten flödar i helgen!

• Ninnnis

Bruttan, du borde köpa dig en tyrolerhatt, bara därför att locka fram ett skratt...

Eller förresten, du lockar fram många skratt även utan tyrolerhatt så det går nog bra ändå...

Blommis, jag tänkte mer på "verklighetens" statistik, men där är det kanske så mkt som var tredje? Har läst någonstans att var fjärde kvinna i fertil ålder har genomgått ett MF någongång...

• Ninnnis

Låter som en trevlig fredagkväll

passionsblomman skrev 2009-10-02 11:54:27 följande:
    Vi ska pilla på pinnen redan ikväll!
  • Ninnnis

Min kollegas son är sjuk så jag har jobbat över och måste nu skynda skynda till flyget! Ses efter helgen, och kram!

• Ninnnis

God morgon!

Jag har haft en supermysig helg hos fina gravida väninnan i Oslo. Shopping, restauranger, filmer och långfrukostar varvat med en massa prat och skratt. Som balsam för själen!

Kom hem ganska sent igår kväll, så idag är jag lite trött i ögat... Men utanför fönstret går solen upp över Öresund, så det ser ut att bli en fin dag.

Blev det ingen träff igår? I så fall får vi försöka få till nånting snart! Eller, det får vi göra oavsett

Ingis, vad duktig Bellabus är som går på kalas och allt! Kul att det går framår med huset

Hvidis, så även batman har sina svaga sidor? Spännande att se vilket namn ni betämmer er för till sist!

Blommis, vad trist att ni inte hittat hem till kissarna... Jag är tyvärr allergisk mot katter, dessutom hade det nog blivit lite väl spännande för vovven med en katt i huset Gott med skumpa förresten!

Daa, hoppas både indianerna och förkylningen har gett sig av. Funderar också på att vara ute i god tid med vinterdäck, men ni ligger ju före uppe i norr

Lanovia, hoppas du hade en trevlig helg i Malmö, med eller utan trådträff

Jenny, hoppas du fick gjort det du skulle i helgen, tofflor, barnkläder och present. Jag hade nog förresten smsat nyblivna mamman och frågat om det var ok att ringa.

Bruttan, hoppas ni hade en trevlig tjejhelg i Sundsvall (?) och att illamåendet inte har plågat dig alltför mycket.

Nej, nu får jag ta och jobba lite...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan