• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Eftersom ni andra verkar ha loggat ut så är det väl lika bra att jag åker härifrån, så jag slipper spamma tråden

på er!

• Ninnnis

Jag har precis fått TVÅ bilder på världens finaste lilla Miss Muffin! Sååååå söt och helt bedårande

• Ninnnis

Jenny, jag förstår precis vad du menar. Det funkar ju inte riktigt så att indianerna inte kommer (eller kommer, för den delen) för att man verkligen önskar att bli gravid. Däremot kanske din kropp inte riktigt har kommit i fas efter preventivmedelstopp? Personligen har jag ju långa, oregelbundna cykler, men hoppas ju att min kropp fungerar som den ska ändå.

Jag försöker att inte noja så mycket över det, INTE för att jag tror att det tar längre tid att bli gravid om jag nojar, men för att jag vill försöka må så bra som möjligt under den tid det tar innan jag (förhoppningsvis) blir gravid.

• Ninnnis

Är alldeles glad i hjärtat efter att ha lekt med och nattat lilla gudsonen Nu ska jag duscha och LÄSA!

• Ninnnis

Heja Lanovia! Du är DUKTIG som tar tag i detta. Och man ska nog inte underskatta psykologhjälp om det erbjuds... Du kan ju träffa en psykolog en gång, och sedan avgöra om du har nytta av det? Klart att dina värden är bra, du känner ju din kropp bättre en barnmorskan Kram!

• Ninnnis

Klart jag kan, Blommis!

Leksi, hur var det nu med ditt plus? Hade du ÄL trots att testet inte visade det, eller var det tidigare/senare än du trodde? Vilken vecka är du i nu?

Ha det så trevligt, Daa! Och krama Lanovia från mig om du träffar henne När kommer du hem förresten?

• Ninnnis

Okidoki! Kraaaaaaaam

lanovia 08 skrev 2009-10-08 14:38:05 följande:

jag kan ta emot kramen direkt här.
  • Ninnnis

Leksi, vad spännande med UL snart! Jag förstår att tiden går långsamt...

När slutar du jobba, Lanovia? Måste kännas helkonstigt! Klart Spillevinken ska vara lite hemlig

• Ninnnis

Efter jobbet ska jag in till Köpenhamn och äta middag med gravida norska väninnan (som jag var hos i helgen) och hennes pojkvän. Senare ikväll kommer mina älsklingskillar hem! Längtar!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan