Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Jaa, det gjorde jag nog när jag tänker efter. Jag har blött lite efter flera av inseminarierna också, så jag tänkte inte så noga på det. Dessutom var jag så jädra ledsen den dagen så jag märkte knappt om jag hade onte eller blödde eller nnting alls. Men jag fick värsta blöj-bindan efteråt och i den rann ju småningom vätskan ut och det var lite rosablandat.

Ninnnis skrev 2009-10-27 19:04:27 följande:
    Blommis, ursäkta en privat och inte helt trevlig fråga, men blödde du lite slemblandat efteråt?
  • passionsblomman

Usch! tala inte med mig om matematik! Jag är inte alls bra på det. För jag tycker det är så tråkigt att jag aldrig orkade koncentrera mig så jag förstod. Och nu är det så dags...

• passionsblomman

Vad bra att han inte verkar lida av det Ninnis! Då är det säkert ingen fara. Fast opraktiskt förstås. Ni kan ju inte gärna be honom kräkas i en påse...

• passionsblomman

Tack Lanovia, ja jag hoppas det kommer någon känsla att landa i så man kan besluta sig för något.
    Eller ett "tecken i skyn" typ tt jag vinner på postkodmiljonären så inga ekonomiska aspekter alls finns i det hela.

Skulle det inte klä mig att vara miljonärska sådär sju gånger om?

• passionsblomman

Daa, det förvånar mig inte det rigaste att du var grym på matten. Du verkar vara en sådan där skärpt tjej som skulle kunna forska eller nåt annat imponerande.

Lanovia, jag kan tala om fördig att i tanttråden så har det senaste tiden varit gubbar till salu typ gratis mot avhämtning senaste tiden.

Senast förra helgen kunde min gott ha flyttat eller dött eller vad som helst.

Fast häromkvällen såg vi "P.S I love you" och den måste ha påverkat honom på något vis, för när vi la oss sa han "jag älskar dig" alldeles bara ut i luften, och det ska jag säga er att det är inte måga gånger han gjort under tio år. Han är inte den som har lätt att få ur sig sådant.

Så, när det sägs, då tar jag det på allvar!

har ni förresten SETT den filmen? ni som lipar som jag?

• passionsblomman

Ankan, jag tycker din kollega bakom dig kan få lite lindriga smågrisar eller nåt och hålla sig hemma några dagar så vi får se dig oh din SÖTA lilla anka mera!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan