Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Andbeyondgumman, min fina lilla vän! SKÖNT att se dig utanför filten. (vaffasen kan vi inte ha ett filt-bål såhär nu i Halloweentider?, elda upp skiten och dansa häxdans och pata-pata runt bålet...)

Du får inte ge dig med mindre än stt du får den hjälp du behöver! Skitlätt att säga till någon som är deprimerad och dränerad på kraft... Men sant ändå.

Du har ju sådan järnkoll på läget, och jag tror att det ibland ligger en i fatet, nämligen: kan man sätta ord på hur läget är så anser man inte att det är så farligt...

Den dagen jag gick helt oduschad, osminkad och sunkig som DEn till MVC och bara SKREK och kved och grät, då jäklar!

"Hm undrar om du skulle få prata med någon, för du verkar ju må...rätt dåligt..."

Really? No shit!

Bedrövligt att det ska till att alla masker och "normalbeteende" ibland rasar för att man ska bli tagen på allvar.

TUSEN kramar till dig! :p

Jag tror på dig.

• passionsblomman

Jaaa, jag har TVÅ kattungar kvar, en helcool liten kille och så en liten tös, fast henne har jag nästan lovat sonen att ha kvar.

Vart vill du ha den skjutsad??

• passionsblomman

Det gick för jäkla dåligt att lasta kissarna idag. Jag har klösmärken på hela händerna/armarna/magen/ för min sambo lyckades inte öppna burhelskottat medan jag stod med båda kissarna i händerna...

• passionsblomman

...fast det gick desto bättre att sälja in dem hos paret vi var hos. De behöll honan och de har redan skickat sms med avrapportering. Allt är visst jättebra.

• passionsblomman

En anna sak, värdig inlägg 3333:

Idag hörde jag min son gapskratta hemma hos sin nya kompis.

Det ljudet har jag saknat saknat saknat!

Jag fick en klump i halsen och ett hjärta som svällde ett nummer eller två.

• passionsblomman

Det är förresten en Holländsk familj som pojken hör till. Jätteintressant att träffa dem och höra hur de hamnat i lilla byn bredvid vår!

• passionsblomman

Fick sms från Ingis idag. Hon hoppades på dator tills ikväll men visste inte. De har det bra men hon saknar oss. Och hälsar.

• passionsblomman

Tack för språklektionen Ninnis! Jag undrade just vad det där hygget var.

Bruttan:Underbart att NUPP:et gick bra.

Fru Bygg, näää, ingen son fått barn tror det heller-att du håller på och städar menar jag. Minns vad jag sa om fikat!

Hoppas lillskruttan tänker sova mera snart! Kram!

• passionsblomman

Spam spam!

Man gör ju så gott man kan eller huuur?

Usch, förbaskade prov! Jag vet att de där diagrammen och matteskiten kommer att skita sig. Betygen i övrigt vet jag inte riktigt vad de räcker till. Vi får se.

Kollar du Idol ikväll då?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan