I vått och torrt och väntan
Villemoa du fick inlägg 3000!
Attans!
Villemoa du fick inlägg 3000!
Attans!
Godmorgon alla.
Idag är jag tidigt på jobbet för att kunna gå lite tidigare, skall på massage.
tittade på nästan hela matchen igår o vad kan man säga, Sverige gjorde ju sist med som sagt chanserna att gå vidare var ju mikroskopiska. Synd att inte Malta kunde ha chokat lite.
Ankan vad bra att du fått tid till UL. Men klart du skall boka om så maken kan följa med, detta får han ju inte missa.
Vi fick våran tid till aurora igår. Blev väl inte den mest optimala dan. Nu skall vi på samma dag först på besök hos BM sedan till aurora och på kvällen på profylaxkurs. Jag kommer ju vara helt förstörd innan dan är slut.
Tror absolut ingen misstolkar dig Blommis.
Mamma-dotter relationen kan var klurig hur mkt man än älskar varandra och det har nog de flesta av oss märkt av.
Hej andbeyond. Trevligt att höra av dig.
Tråkigt att du inte mår bra, hoppas det blir bättre snart och vi finns här när helst du behöver. *kramar*
En riktig liten pruttLisa hör jag.
Blev det Aster eller funderar ni ett tag till?
Ninnis, det stora dagen är 3november.
Massage på jobbet är bra. Vi har massör här också, även om vi inte få ta arbetstid till det utan får räkna det till rast när vi är där. Men det hjälper inte mig just nu då jag vet att hon inte har någon gravidbänk.
Städa och storhandla är väl inte fyskam det Ninnis?
Vi måste också städa, får nog bli ikväll. Får göra en sista upputsning innan min far kommer nästa vecka och börjar riva ut vårat badrum. Nu börjar snart höstens stora projekt!
Jag var också 18+6 när jag var där så det är inte för sent.
Bruttan, ja se dessa föräldrar!
Hoppas det reder ut sig snart mellan dig o maken.
Ankan när jag var på UL hade jag precis börjat känna något som jag trodde var barnet. Men det var inte förän kanske någon vecka senare som jag säkert kunde säga att det var spillevinken som rörde sig.
Oh jag har fått sådan ångest. Ringde just till maken o började gråta. Jag vet att det bara är löjligt och som han säger det finns ingen anledning till min oro.
Det som har hänt nu är att vi under våra funderingar om vaccinet har hört oss för hos våra familjemedlemmar. Man kan väl säga att min sida är lite mer objektiv o med hjälp av fakta tycker att jag skall ta vaccinet. Hans sida är mer anti, utan att ta reda på fakta utan lider bara av medicinskräck.
Vi har ialla fall bestämt oss för att jag skall ta vaccinet, för att vi helt enkelt tror att ev svininfluensa skulle bli värre för mig än vaccinets högst ev biverkningar.
Idag svarade svärmor på vårat mail och säger att om hon var jag skulle hon nog vara vädligt avvaktande och vänta innan hon tog vaccinet. Hon har som sagt medicinskräck och vägrade själv ens ta alvedon när hon var gravid.
Med hjälp av detta snälla svar och absolut inget ont menande har hon nu gett mig ångest. Tänk om jag skadar barnet genom att vaccinera mig. När vi var i Grekland var hon på mig så fort jag pratade på att ta Postafen mot grav-illamånedet och sjösjukan. "tänk på barnet" HOn gillar inte när jag tar alvedon. Förra veckan åt jag ju Bromhexin efter att hostat flera dar och känt att jag höll på att falla samman i lungor, mage o rygg. De var hemma hos oss när jag tog första tabletten. Svärfar tyckte jag skulle dricka te istället för ta tabletten. Jo men jag hade ju redan druckit te i nästan 1 vecka flera koppar om dan och det hade inte hjälpt...
Så nu har jag fått totala ångesten, tänk om jag skadat mitt barn.
Jag vet att så itne är fallet, ialla fall inte pga av de tabletter jag tagit för alla är testade och ok på gravida. Men usch vad tankarna spökar nu.