I vått och torrt och väntan
Ankan, skum dröm. Jag drömde någon gång i början att jag fick hundvalpar. Var också helskumt, vill minnas att hvidis också drömt om kattungar???
Hvidis skumt med våra mobiler jag fick ju ditt sms men ingen bild. Får se om Ninnis kan rädda mig med en bild???
Fru Bygg vad duktig du är. Men en sak förstår jag inte, fryser du in chokladbollarna? har aldrig hört någon som fryser dem förut. Men egentligen why not?
Jag bakar just nu drömtårta åt maken som han skall ha med sig till jobbet imorgon. Han försökte säga att jag inte behövde, han kan ju gå till ett bageri istället, eller ev baka själv men det lät han inte så sugen på. Så nu bakar jag snällt.
Sedan funderar jag på att göra lite äpplepuré åt spillevinken. Kan ju inte göra äpplemos åt mig själv av alla äpplen och när man väl kan börja ge barnet smakprov borde väl äpple vara bra, eller? Är säkert för sött eller ger barnet ont i magen eller något annat jag missat....
Ninnis på din fråga om hur länge jag jobbar.
Jag jobbar genom konsultföretag och det uppdraget jag har nu går ut i slutet av året. Så efter det kommer jag nog inte få något nytt uppdrag. D.v.s jag får gå hemma med lön eller hjälpa till på kontoret. Sedan planerar jag som läget är nu att gå på mammaledighet 18 januari.