• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Nu ska Camilla Läckberg vara med i P3 Populär, tror jag

• Ninnnis

Mina svenska favoriter är Roslund & Hellström. Kanonbra! I övrigt gillar jag bla. Arne Dahl, Jo Nesbø, Ian Rankin och även Elisabeth George.

• Ninnnis

Ja, den är läskig med skitbra! Deras böcker (har skrivit 5 st tror jag) är ganska ruggiga men oerhört välskrivna och ganska samhällsreflekterande. Rekommenderas varmt!

• Ninnnis

Deras senaste (Tre sekunder) har inte kommit ut på pocket än, så den har jag inte läst. Den som väntar på något gott...

(eller som min pappa brukar säga: Den som väntar på någon som har gått behöver inte vänta längre)

• Ninnnis

Överger du oss?!

Daa skrev 2009-10-06 12:17:16 följande:
    Hörrni: Ha en trevlig eftermiddag!
  • Ninnnis

Det är nog Edward Finnigans upprättelse du har läst, Lanovia. Ja, läsa är en underskattad vardagslyx! Ända sedan studietiden sitter det i att det är lyxigt att sätta sig bekvämt och läsa en bok som inte är kurslitteratur och inte MÅSTE läsas, utan bara för att man vill

• Ninnnis

Käck tjeck, Lanovia!

Man skulle nästan kunna tro att jag är Götlaborgare med en sån ordvits, eller hur?

• Ninnnis

Nähäpp, här blir det inga barn gjorda...

Nu ska jag åka och shoppa lite, sedan blir det ett 75-minuters kombopass indoor walking/cirkelgym. och kram!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan