• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

*tumhållning för Jennys indianer*

• Ninnnis

Nu blev jag jätteglad! Min chef hade fått ett mail från en sales manager från vår svenska del av firman, där hon ville passa på att ge några lovord angående mig. Hon skrev att jag är "en pärla - glad, duktig och enormt service minded. Grattis till den rekryteringen" Min chef svarade tillbaks att ""Ninnis" är helt fantastisk, jag lovar att vidareförmedla lovorden" Tänk vad mycket det kan betyda att få lite beröm!

*skyndar ut innan jag blir alldeles självgod*

• Ninnnis

Vad skönt att det går framåt med småttingarna, Bruttan! *hjärtar de pyttesmå kläderna*

Hoppas ni kryar på er, både du och Saga!

• Ninnnis

Tack Leksi! Mötte chefen precis och tackade för de fina orden, då sa hon att "ja, men det är ju det ryktet du har i företaget"

*klubben för inbördes beundran loggar ut*

• Ninnnis

GRATTIS GRATTIS Fru Bygg! Åh vad härligt! Gratta henne från hela tråden, Lanovia!

Efter jobbet gick jag ut på 1,5 timmes promenad med vovven, när jag kom hem hade maken städat hela huset samt lagat entrecôte med potatisgratäng som nu ska intas med ett gott vin och idol på tv:n. Den här dagen blir bara bättre och bättre! Lycka!

• Ninnnis

Lanovia, du ska inbte ha dåligt samvete! Gläd dig åt att du har en omtänksam kärleksfull make, och lägg alla negativa tankar åt sidan en stund. Kram!

• Ninnnis

God morgon!

Hoppas ni hade mysigt på era fikor, Hvidis & Ingis och Lanovia & Daa

Jag var ju i Parken i lördags och tittade på fotboll. Kul uppladdning med mat och öl med kollegorna, superstämning på arenan och en bra inledning på matchen. Tyvärr blev det ju lite av ett antiklimax när Danmark gjorde mål... Möttes av skadeglada danska kollegor och en dansk flagga på skrivbordet imorse när jag kom till jobbet...

Gårdagen var jättemysig med sovmorgon, långpromenad i Bokskogen, kloklippning & filning av vovven, söndagmiddag bestående av spagetti & köttfärssås med bröllopsvinet till, ostbricka och engelska Wallander på tv.

Nu måste jag jobba lite...

• Ninnnis

Jag har en förmåga att vara ganska kaxig i förväg, så danskarnas pikar får jag bjuda på, även om det tar emot...

Snart ska jag hem till mina favoritkillar, sen är det sedvanlig måndagsridning

• Ninnnis

Hej!

Har ganska mycket på jobbet just nu, vilket förklarar min låga aktivitet här Imorse åkte maken & vovven till Gbg/Sthlm, de kommer hem på fredag igen.

Ridningen gick bra, tack! Jag märkte i början att jag var ganska ringrostig, men det kommer tillbaks mer och mer. Vi har en ridlärare som är väldigt rak och "hård", vilket gör att man lär sig enormt mycket. Kul!

*hjärtar Spillevinkens sparkar*

Blommis, är du hemma från Växjö igen? Hur var det nu, kom dina indianer igång ordentligt den här månaden?

• Ninnnis

Nja, det svenska huvudkontoret ligger i Gbg så han är där och håller i en utbildning, sen kör de vidare till Sthlm ikväll. Han är relativt ofta i Gbg, det kommer han att fortsätta med, men han kommer nog inte att jobba där fast.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan