• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Ja, veckorna har en tendens att flyga iväg, så snart är det fredag igen! Idag ska jag träna, imorgon träna och kolla fotboll (alternativt passa gudsom och kolla fotboll), torsdag kommer två fd. studiekompisar på middag och VIPS så var det fredag!

• Ninnnis

Här har det inte snöat, men jag fick skrapa rutorna på bilen imorse... 1 grad stod det på termometern när jag körde till jobbet. UL närmar sig, Leksi!

• Ninnnis

Det gör det nog iofs, fast det dröjer ett litet tag... *hemlige arne*

lanovia 08 skrev 2009-10-13 10:27:15 följande:

Attans, jag som hoppades på att det skulle komma ett nytt närmare oss.
  • Ninnnis

Vilken racerförlossning, Fru Bygg! Vad underbart att allt har gått bra! Hur känns det? Mår ni bra?

• Ninnnis

Ja, 3,5-åriga lilla gudsonen är verkligen min lilla ögonsten! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på honom. Han får mig alltid på gott humör och skänker oss otroligt mycket glädje.

Hans pappa är makens kusin och han och hans sambo är bland våra bästa vänner. Vi bor i samma stad och träffas ofta allihop, men jag (och maken) umgås även ofta med gudsonen själva, åker till djurparken, går på cirkus, bio etc. De fick en bebis till i juli, så nu slår vi två flugor i en smäll med lite avlastning för föräldrarna plus att gudsonen får vara helt i fokus och få full uppmärksamhet av oss.

• Ninnnis

Eller hur! Jag lovar att du ska få inside information så småningom...

lanovia 08 skrev 2009-10-13 12:10:28 följande:

låter ändå lovande.
  • Ninnnis

Lanovia, jag hade nog vaccinerat mig om jag var gravid (och därmed i riskgruppen). Men det är ju inte helt enkelt det där...

• Ninnnis

Usch då, det låter inget vidare! Hoppas yogan hjälper lite Ja, fotbollen blev en enorm besvikelse... Jag får påminna mig om att det finns annat i livet än fotboll

Nu ska jag åka och träna stationsjympa. Började må lite småkymigt för någon timme sedan, men jag hoppas det inte blir något...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan