I vått och torrt och väntan
EA: Mera film och godis åt folket i November!!!
Vad duktig du är som ska träna. Det borde jag verkligen också, men jag har inte ens gått på introduktion än på det där gymmet..
EA: Mera film och godis åt folket i November!!!
Vad duktig du är som ska träna. Det borde jag verkligen också, men jag har inte ens gått på introduktion än på det där gymmet..
Ååå Lanovia vad BRA det är att du får komma på de där samtalen och att hon verkar så bra!
Tjut du, det är väl ett bra sätt att få ur sig en massa.
*sa hon som knappt vet något annat sätt*
*kokar fläsklägg och rotsaker*
Vadnudå, försvann alla så här tidigt idag?
Lycka till Lanovia! Vad skönt med garanterad plats på sjukhuset också! Det där var ett helsicke när min son skulle födas, folk belev skickade ta mig tusan till VÄSTERÅS från Sthlm ibland när det var proppat överallt.
Jag hae ju min depression och var lite halvlovad att det nog skulle gå att fixa in mig på SÖS när det var dags, men det vågade man ju inte tro förrän man såg det.
By the way så var vi de sista som fick ett rum den natten. Tio minuter efter oss kom ett par som visst födde i hissen.
Snacka om coola sköterskor på det stället. Man hade aldrig kunnat ana att de hade häcken full! Proffsigt!
Lanovia:
Gött med ett gott skratt! Det behövde du!
Hvidis: Nej, jag sover inte, jag får skäll i senaste brudöverlämningstråden.
Vilken tur!
Rör upp är visst annars det jag gör här på BT...
Villemoa, vad har du gjort hela dan idag?
Själv är jag så trött att jag undrar varför jag inte redan lagt mig?
Karl Bertil Jonsson såklart!
...och det gjorde inget för han hade redan läst hur filmen slutade!
FILM! DET är det jag vill ha! Mera bra filmer! Flera bra filmer! Massor med bra filmer! Hitåt!
Näää? Jag skrattade åt Lanovias make och att hon fick skratta lite mitt i alla auroror och tårar..
Och så sa jag till Hvidis att jag inte sov för hon undrade.
Det var väl rätt...?
Eller är jag helt koko och inte ser vad du menar?
Jag är förkyld!
Ingen idé att ignorera. UUUUSCH vad ruggigt allt blir då!
Jag har inte ens gjort kaffe, för det kommer ändå inte att vara gott.
Känner man mig så säger det allt.
Egentligen vill jag bara sova, men det gick inte så jag steg upp.