I vått och torrt och väntan
Vad spännande med inskrivning för er tjejer, men visst är det jobbigt att vänta. Men den som väntar på något gått... (väntar ofta för länge) Nej så skulle det ju inte vara Känns väl bara ofta så
Vad spännande med inskrivning för er tjejer, men visst är det jobbigt att vänta. Men den som väntar på något gått... (väntar ofta för länge) Nej så skulle det ju inte vara Känns väl bara ofta så
*Blir nyfiken* vad betyder detta???? Har du ++++????
Var så nyfiken bruttan så jag var tvungen att titta här innan jag åker till jobbet.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Nu måste jag äta frukost
Dags att ta sig iväg till jobbet. Idag är en sådan dag där jag hellre skulle vilja sitta hemma här med er. Men kan ju inte sjukskriva mig för det :-O Men dagen är inte så lång så det blir förhoppningsvis lite eftermiddag hemma idag.
Nu är jag hemma, så skönt det är att få någon eftermiddag på altanen i sol
Och idag var det en riktigt bra dag, låg nämligen ett stort paket i min brevlåda (eller iaf avin till ett stort paket) Paketet hade inte fått plats där! Det innehöll 10 m tyg som jag köpt för ett tag sedan, härliga tyger som det skall bli barnkläder av är det tänkt... mönster som på 70-talet. Så nu skall jag sy till kompisen som fick en pojk för en vecka sedan. Kanske inte passar med rosa tyg med vita moln på en liten pojk :-O Men oj blev det tyget ändå :-O Får väl sy och lägga på hög till mig själv då
Ni förstår säkert inte hur mycket jag älskar tyg, men var bara tvungen att skriva av mig lite...det positiva kanske smittar dessutom Tänk er som julafton när man var riktigt riktigt liten. Så känner jag mig i kroppen nu Nej nu hinner jag inte sitta här mer måste sy,sy, sy... återkommer när min abstinens lugnat sig lite
Glömde ju skriva att det var skönt att du fick lite positiva nyheter oxå blomman.
Men vad tråkigt, men hoppas på att det är en nidis då.
Gjort. Känner du igen det?
Roligt med många intresserade!
Det låter ju väldigt bra Blommis! Kul att jobba mot ett mål så också på riktigt