Inlägg från: Jenny står brud 090801 |Visa alla inlägg
  • Jenny står brud 090801

I vått och torrt och väntan

Ninnnis skrev 2009-08-26 12:16:57 följande:

Hej!Nu har jag läst ikapp, men har lite svårt att skriva eftersom jag har en snarkande (faktiskt!) vovve i knät
    Låter som ni har det riktigt mysigt med vovven ninnis. Visst är det häftigt när de ligger och snarkar så i ens famn. Jag trodde inte hundar snarkade innan Vänte tom mannen en natt för att jag trodde det var han som snarkade så... men det var ju vår Ester

Njut av långa promenader och mycket lek nu när du är ledig. Är oxå nyfiken på vad nya familjemedlemmen skall heta
  • Jenny står brud 090801

Jag har varit helt slut idag, förstår inte varför. La mig jättetidigt igår... kanske har de små svinen (eleverna) smittat mig med svininflensan... känns iaf som det är något på g. Trist

• Jenny står brud 090801

Jag har också läst teckenspråk undervisar en döv tjej i det nu på skolan, är jätteroligt!
    Vad spännande med budgivning idag då, håll oss uppdaterade. Dags förpromenad med hunden för att sedan ta sig iväg till jobbet.
    Hoppas ni får en riktigt skönt och bra dag.

passionsblomman skrev 2009-08-26 20:38:22 följande:
    . Det är en döv tjej som är jätteintresserad och kom en andra gång idag. Jag har ju pluggat teckenspråk så jag och mäklaren bestämde att jag skulle stanna så hon kunde få fråga mig vad hon ville och så.Det kom 7 olika familjer/par och det var bara den döva tjejen som varit här förut, så nu börjar det vara en hel hoper folk och IMORGON BLIR DET BUDGIVNING!!!!!*spännande så jag dööööör*
  • Jenny står brud 090801

Har varit såå trött de senaste dagarna så jag har inte orkat vara speciellt aktiv verken här eller någon annanstans heller för den delen. Men idag slutade jag tidigt så jag har hunnit sova 2 timmar nu, vilket gör att jag är lite piggare... i alla fall för stunden.

Ingis: Häftigt att att det inte är lång tid kvar nu till du blir mamma, kan ju hända nu precis i dagarna

Blomman: grattis till buden, nu håller vi tummar och tår för att det rasslar in riktigt många och stora bud! *Heja blomman*

Jessica: Roligt med sminkkurs, det skulle jag också vilja gå. När jag blev sminkad inför bröllopet berättade sminkösen hur hon gjorde och varför. Häftigt hur man kan trolla fram och bort saker i ansiktet bara med hjälp av lite smink...

• Jenny står brud 090801

Ninnis, du behöver säkerligen inte oroa dig när det gäller vovven som kräks. Vår lilla tjej gör det ganska ofta. Speciellt när hon var liten kräktes hos för precis allting. Äter hon gräs kraks hon absolut. Sen blir ju många hundar åksjuka när de åker bil... det kan inte varit något sådant?

När det gäller min cykel, vet jag som vanligt inte. Är på dag 42 imorgon (indianerna kom på dag 42 sist) Men det har ökat med 6 dagar mellan varje cykel sen jag slutade med pillerna... först 30, sen 36 och senast 42...ska jag vänta mig att de kommer dag 48 nu då????
    Kändes som indianerna var på intågande förra helgen, men hände inget, kändes lite så i eftermiddag också, men inget än.

Ninnnis skrev 2009-08-27 21:20:27 följande:
    Jenny, vilken dag är du på nu?Här har det varit 26 grader idag, perfekt väder att ha hundsemester i Har suttit på altanen och solat, passade på att ensamträna plutten lite inomhus under tiden, han lade sig på hallmattan och sov...På eftermiddagen körde vi in till stan och promenerade med en väninna på ett rekreationsområde. Hon är lite hundrädd, men plutten charmade henne så att hon till och med gick och höll kopplet Han kräktes lite i bilen in, men har varit pigg och glad hela tiden så det borde väl inte vara någon fara, ni hundägare? Fast man blir ju såklart lite orolig... Det var lite gräs i kräkset, så han hade kanske fått i sig nåt som han ville ha upp. (jag inser att jag pratar om honom som om han var en bebis, men just nu är han så nära en bebis som jag kan och vill komma )
  • Jenny står brud 090801

Hoppas ju att tröttheten tyder på något speciellt Men det kan ju precis lika gärna vara vanlig trötthet för att det är mycket på jobbet, eller för att jag har någon förkylning på gång. Men visst hoppas jag

Pratade precis med en kompis, de skall börja försöka göra barn efter jul Så nu försöker jag tänka såhär: för varje månad det inte tar sig för oss... kommer vi en månad nämare när de skall börja försöka. Vilket kan resultera i att vi får barn ganska nära varandra.

• Jenny står brud 090801

Skönt att slippa träningsvärk!!

Villemoa skrev 2009-08-27 20:14:19 följande:
    Ingen träningsvärk idag faktiskt och jag är FÖRVÅNAD!!
  • Jenny står brud 090801

Roligt lanovia med många som skall ha barn samtidigt, och i samma vecka också.
    lanovia 08 skrev 2009-08-27 22:13:33 följande:

Ingis sista dan på jobbet imorgon då. Gött, overkligt, kan tänka mig att det finns mkt känslor. Men snart mamma!! Jobbaktiviteten idag var trevlig. Visste om en tjej som var gravid, men fick idag veta att vi iär i exakt samma vecka. Sköj!Kommer ni förresten ihåg killen som avslöjade att jag var gravid med hjälp av att jag åt youghurt??Jag avslöjade honom igår. Han har ställt så kontiga frågor till mig det sista, så igår kunde jag inte stilla min nyfikenhet längre (tänkte först vänta tills han ev berättade). Och jajamensan han o hans fru skall också ha barn. Känns som babyboom just nu!
  • Jenny står brud 090801

Skulle ju kommentera också att det var Ingis sista dag på jobbet imorgon. Hoppas att du får en riktigt bra dag.

Nu skall jag gå och lägga mig! God natt tjejer!

• Jenny står brud 090801

Ja just det, Bruttan hade ju ocså massa kompisar som skulle ha samtidigt! Ännu en babyboom inom bekantskapskretsen.
    lanovia 08 skrev 2009-08-27 22:18:46 följande:

Bruttan vad roligt att ni alla 3 skall ha barn samtidigt. Och hurra för att ni får göra testena nu!blommis, håller tummarna i budgivningen! *kniper allt som går*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan