I vått och torrt och väntan
Ninnnis skrev 2009-08-26 12:16:57 följande:
Njut av långa promenader och mycket lek nu när du är ledig. Är oxå nyfiken på vad nya familjemedlemmen skall heta
Ninnnis skrev 2009-08-26 12:16:57 följande:
Jag har varit helt slut idag, förstår inte varför. La mig jättetidigt igår... kanske har de små svinen (eleverna) smittat mig med svininflensan... känns iaf som det är något på g. Trist
Jag har också läst teckenspråk undervisar en döv tjej i det nu på skolan, är jätteroligt!
Vad spännande med budgivning idag då, håll oss uppdaterade. Dags förpromenad med hunden för att sedan ta sig iväg till jobbet.
Hoppas ni får en riktigt skönt och bra dag.
Har varit såå trött de senaste dagarna så jag har inte orkat vara speciellt aktiv verken här eller någon annanstans heller för den delen. Men idag slutade jag tidigt så jag har hunnit sova 2 timmar nu, vilket gör att jag är lite piggare... i alla fall för stunden.
Ingis: Häftigt att att det inte är lång tid kvar nu till du blir mamma, kan ju hända nu precis i dagarna
Blomman: grattis till buden, nu håller vi tummar och tår för att det rasslar in riktigt många och stora bud! *Heja blomman*
Jessica: Roligt med sminkkurs, det skulle jag också vilja gå. När jag blev sminkad inför bröllopet berättade sminkösen hur hon gjorde och varför. Häftigt hur man kan trolla fram och bort saker i ansiktet bara med hjälp av lite smink...
Ninnis, du behöver säkerligen inte oroa dig när det gäller vovven som kräks. Vår lilla tjej gör det ganska ofta. Speciellt när hon var liten kräktes hos för precis allting. Äter hon gräs kraks hon absolut. Sen blir ju många hundar åksjuka när de åker bil... det kan inte varit något sådant?
När det gäller min cykel, vet jag som vanligt inte. Är på dag 42 imorgon (indianerna kom på dag 42 sist) Men det har ökat med 6 dagar mellan varje cykel sen jag slutade med pillerna... först 30, sen 36 och senast 42...ska jag vänta mig att de kommer dag 48 nu då????
Kändes som indianerna var på intågande förra helgen, men hände inget, kändes lite så i eftermiddag också, men inget än.
Hoppas ju att tröttheten tyder på något speciellt Men det kan ju precis lika gärna vara vanlig trötthet för att det är mycket på jobbet, eller för att jag har någon förkylning på gång. Men visst hoppas jag
Pratade precis med en kompis, de skall börja försöka göra barn efter jul Så nu försöker jag tänka såhär: för varje månad det inte tar sig för oss... kommer vi en månad nämare när de skall börja försöka. Vilket kan resultera i att vi får barn ganska nära varandra.
Skönt att slippa träningsvärk!!
Roligt lanovia med många som skall ha barn samtidigt, och i samma vecka också.
lanovia 08 skrev 2009-08-27 22:13:33 följande:
Skulle ju kommentera också att det var Ingis sista dag på jobbet imorgon. Hoppas att du får en riktigt bra dag.
Nu skall jag gå och lägga mig! God natt tjejer!
Ja just det, Bruttan hade ju ocså massa kompisar som skulle ha samtidigt! Ännu en babyboom inom bekantskapskretsen.
lanovia 08 skrev 2009-08-27 22:18:46 följande: