I vått och torrt och väntan
Hvidis, för lillmonstrets leende!
Hvidis, för lillmonstrets leende!
Jag har precis fått massage och vaknade inte mindre än 4 gånger av att jag snarkade till...
Nu ska jag köra hem och laga middag till tjejkompisarna som kommer kl.17. Kram till alla som vill ha!
goooood mooooooorgon!
jag är inte heller ett dugg pigg, men det är ju freeeeedag!
Men varför blir det inte versaler?!
Hehe, Daa, jag tänkte att jag också bara skulle ha "hoppsan, nu kom det/kom det inte indianer-inställningen", men det går väl sådär...
Blommis, HEJA DIG som har tagit tag i jobbigt (?) telefonsamtal till gyn. Kanske Linköping is the shit? Jag ät ju född där, och Hvidis gifte sig där (på min födelsedag), så varför inte?
Lanovia, jag hoppas du kan slå dig till ro med att du och maken är överens och trygga i beslutet.
Bruttan, vad skönt att det känns lite bättre med maken. Jag blir också fasligt nyfiken...
Hvidis, jag håller med Lanovia, Ester blir finare och finare ju mer jag smakar på det
Hade en trevlig kväll igår med väninnorna, men kom i säng lite sent som vanligt. Hinner förhoppningsvis ta en "morfar" (som de säger här i Danmark) innan maken, vovven, mamma, pappa och lillasyster kommer med olika intervaller ikväll.
Ser förresten jättemycket fram emot helgen med familjen på besök. Vi ska bara umgås och mysa och rå om varandra, det ska bli så härligt!
Här var det lugnt idag... Då går jag väl och lunchar då.
Gårdagens skaldjurslasagne i matlådan, mums!
Jajamen, det är ett partytrick han har