I vått och torrt och väntan
Abslout! Med hund i huset får man bara acceptera att det ÄR lite skitigt och hårigt. Å andra sidan har vi nog aldrig haft så rent eftersom vi tvingas dammsuga betydligt oftare än innan...
Abslout! Med hund i huset får man bara acceptera att det ÄR lite skitigt och hårigt. Å andra sidan har vi nog aldrig haft så rent eftersom vi tvingas dammsuga betydligt oftare än innan...
Lycka till på mötet, EA! Jag håller på dig
Jag vet! Jag listade faktiskt ut det innan jag fick veta det *mästerdetektiven ninnis*
Blommis, kloka ord som vanligt!
Jag brukar säga till maken: På fredag behövs det både städas och storhandlas. Vilket av det vill du göra?
Nu ska jag köra och lämna tillbaks en av de två (fusk)pälsmössor jag har köpt, innan kvällens middag.
Och förresten, det är skönt att vara tillbaks hos er!
Vad gulliga ni är! Vad skulle jag göra utan er?
Grejen med att ge maken ett val mellan att städa och handla är att han väljer (nästan) alltid städa, eftersom han hatar att storhandla. Vips så är städningen gjord och han är nöjd för han tycker att han har fått välja Kvinnlig list...
Vad trist med onda armar, krassliga småtjejer och deppiga filtar. Men mysigt med gullig valp och positiv energi Kraaaaaaaaaaam till de som vill ha!
Ps. Bra spamförsök, Daa! Skam den som ger sig... Ds.
Ååååhh, vilka underbara nyheter Bruttan! GRATTIS
Smart idé med whiteboard, förresten! Det konceptet kanske jag snor en dag...
*hjärtar Spillevinkens minisockar*
Det är betydligt bättre, Lanovia. Ikväll ska vi ha "hygge" på jobbet ett par timmar, jag räknar med att vara hemma ungefär samtidigt som maken och vovven Helgen ska ägnas åt garagestädning, trädgårdsarbete, skogspromenader och MYS!
Härligt att simma! Heja dig
Blommis, förresten, jag hade en kaninpäls som jag fick från mormor. Det vra skitsnygg, figursydd, varm och skön. Faktum är att maken hade den på sig första kvällen vi träffades, när vi gick från festen till utestället... Tyvärr blev den utsliten och gick sönder lite här och var, så jag har inte kvar den.