• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Hej sötnosar!

Vi har varit ute på en 3,5 timmes promenad i skogen, med köttbullsmackor och kaffe i matsäcken. Supermysigt trots lite regn och dimma. Vovven fick springa lös och var så lycklig Vi var i dina hoods igen, Ingis, vi körde till och med igenom din håla på hemvägen

Nu ska vi göra hemmagjord pizza, ta ett glas vin och titta på engelska Wallander. Mys!

och kram

• Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-10-25 13:22:30 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-10-24 16:35:13 följande:
    HORbach, Lanovia???????? Hahahahahaha! Sorry!
  • Ninnnis

Klart att det var rödbetssallad till köttbullarna! Vi parkerade vid Skryllegården och gick en runda på 18 km, tror den kallas Skrylleslingan?

Jag misstänker att det hade kunnat bli liiiite väl intressant om vovven och katten hade fått stifta bekantskap... Däremot vill jag jättegärna träffa både dig och Hvidis med era prinsessor! Kan vi inte boka in en träff?

• Ninnnis

Ooohh, vad spännande Lanovia! *hoppar upp och ner och klappar i händerna*

Vilket datum är det du fyller?

• Ninnnis

lanovia 08 skrev 2009-10-26 08:18:04 följande:
    Och kan ni tro mig när jag säger att jag somnade mitt i stickandet i en rätmaska.
  • Ninnnis

Kraaaaaaaaaaam Jenny! Hoppas verkligen du får ordning både på axeln och indianerna. Det är klart att det känns jobbigt när det inte funkar och man varken vet ut eller in. Kram igen!

• Ninnnis

Är inte det typ den här veckan...?

Vad blir lillmuffins namn? *nyfiken i en strut*

Hvidbrud skrev 2009-10-26 11:25:56 följande:
    Ninnis: klart vi ska få till en träff! Ingis och jag pratade om att träffas i slutet av v. 44...
Svar på tråden I vått och torrt och väntan