-
Daa skrev 2009-10-27 19:32:05 följande:*hjärtar Ninnis gullhund*
-
Klart du ska bli miljonärska, Blommis! Hoppas det går bra imorgon och att ni får den hjälp ni vill ha.
Lanovia, jag känner igen det där med att vilja sälja maken billigt ibland... Hoppas ni snart blir sams igen!
Matematik... eehh... *tittar mig omkring och hoppas att någon annan svarar*
Jag har gjort en jättebunke med fruktsallad *bjuder laget runt* Nu ska jag och vovven mysa i soffan med en kopp te och Desperate Housiewives på tv
Hej Ankan, förresten! Hoppas tiden går fortfortfort fram till UL så du kan slappna av. Trivs du fortfarande lika bra på nya jobbet? -
Ja just det, var är Bruttan?! Har illamåendet lagt sig, mån tro?
-
Mig med!
lanovia 08 skrev 2009-10-28 07:49:55 följande:
Mig med!!!Please -
Lanovia, söta vännen! Jag förstår att det bara rinner över ibland, och hormonerna hjälper ju inte direkt till. Jag minns ett par praktfulla Pergo-bryt jag hade...
Känns det bättre idag?
Jag behöver förmodligen inte tala om för dig att du varken är ful eller oattraktiv, det har säkert din fina make redan gjort. Däremot kan jag bara infilka att i mina ögon (och många andras) är en gravid kvinna något av det vackaste som finns...
Kram! -
Håller med!
passionsblomman skrev 2009-10-27 20:31:06 följande:Ankan, jag tycker din kollega bakom dig kan få lite lindriga smågrisar eller nåt och hålla sig hemma några dagar så vi får se dig oh din SÖTA lilla anka mera! -
infilka? inflika ska det stå...
-
Sonja, stackars lillan som har feber! Hoppas det inte blir värre och att mys med mamma/pappa hjälper.
-
Är det någonting man kollar upp, Sonja?
-
Hoppas hon kryar på sig snabbt!