Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Daa, trevligt att jag inte är den enda oalmänbildade i denna tråd.
    Jobbigt med kollegorna som bråkar. Låter som en bra idé att inte ta parti men ändå visa att du bryr dig om hon som är hemma så hon vill komma tillbaka igen.

Ea, gött att deppet börjar ge med sig.

Ninnis, vad synd att tjejkvällen blev inställd. Men låter som du har trevliga planer ändå. Du får ju passa på att ta det lugnt idag för imorgon kommer killarna och pockar på uppmärksamhet.

Här blåser det också massor. Svinkallt är det kändes som väldigt många minusgrader när vi cyklade till jobbet. Snö hade varit trevligt snart.

• lanovia 08

Chattis är väl en som chattar mycket?

Ninnnis skrev 2009-11-04 13:13:54 följande:
    Daa, vad är egentligen "Chattis"?
  • lanovia 08

Ea, vad svårt med pergon. Brukar din cykel vara oregelbunden eller?

• lanovia 08

Förstår inte vad som händer med mig på eftermiddagarna och kvällarna jag bara inte lyckas skriva här även om jag läser och ser saker att svara på.
    Men nu är jag här, får väl passa på när orken finns.

*vinkar till fru Bygg* vad mysigt det lät med 6 åringen som somnade i famnen. Verkar som du har en trygg famn.
    inser också att kramp och värkar inte kan jämföras med varandra, men frågan är ju bara vilket som är värst??

måste erkänna att jag är lite nyfiken på dessa värkar, hur hemska kan de egentligen vara?? Jag har varit på sjukhus för magont som inte gått att identifiera men båda gångerna hade jag så ont att jag varken kunde stå, sitta eller ligga och denna värk var konstant inte snack om några 30-90s och sedan vila, eller smärtlindring heller för den delen (inte till en början ialla fall). Men denna smärta tog jag mig ju igenom, så hur mkt värre kan en värk vara?
    Tja jag får väl se inom ca 12v plus minus några veckor.

• lanovia 08

Fru Bygg vad synd att du inte kan den 15e. Är det inte typsikt, allt skall hända på samma gång.

Kan Ingis fortfarande trots att det inte är den helg som hon verkade tro från början?
    Just nu är det jag, Ninnis, EA och Ingis. Någon mer som kan?

• lanovia 08

Hej Jenny, tänkte på dig vid frukosten. Att det vara ett dag sedan vi hörde något från dig. Hur går det med armen?

Leksi förresten börjar det inte bli UL dags? Och för den delen är det inte det för Ankan snart också?

• lanovia 08

Tjoho!!! Vilken jackpott du har varje vecka, TVÅ killar som kommer hem!!

Ninnnis skrev 2009-11-05 07:27:38 följande:
    God morgon!*gnuggar sömnen ur ögonen*Idag är första dagen den här veckan som jag "bara" jobbar vanlig dag (7-15 idag), plötsligt känns det helt ok Ikväll kommer mina killar hem!
  • lanovia 08

Vågar man annat än att låta en höggravid snart födande kvinna vinna???

passionsblomman skrev 2009-11-04 13:58:34 följande:
    Det var det också!Särskilt när JAG la vantarna på Norrmalms-och Östermalmstorg.
  • lanovia 08

Hmmm försöker bli klok på detta. Sammandragningar tror jag helt klart jag haft vid det här laget. Känns typ som hela magen drar ihop sig och man måste mer eller mindre böja sig framåt?
    eller är det fövärk? *kliar mig förvirrat i hövvet*

Det jag hade här om dan var nog bara allmänt muskler i uppror.

• lanovia 08

Sonja förstår att det måste varit underbart att se lilltjejen leka igen. Men om det är en bakterie borde det ju inte vara influensan, vill säga om hon inte drabbats av både och.
    *drar en lättnadens suck över att det verkar gå åt rätt håll med K*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan