• Ninnnis

I vått och torrt och väntan

Lycka till med gyn, Blommis!

• Ninnnis

JIPPI!!!!

ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 09:31:27 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-10-28 07:51:12 följande:
    Jodå...nu e jag tillbax på riktigt!
  • Ninnnis

Så bra skrivet till Lanovia, Ingis!

Lanovia, kan du inte köpa en lång kedja eller halsband som hänger ner på magen och hänga ringarna i? Lite som en gravidpingla, fast ringar?

• Ninnnis

Jag har sjukt ont i nederdelen av ryggen idag. Undrar om det kan ha med splningen att göra? Man ligger ju i en konstig (åh fan) ställning och spänner sig samt att de håller på och rotar i livmodern, det kanske kan sätta sig i ryggen? Eller så beror det på något helt annat. Tyvärr har vår massagetjej semester, så jag får väl lägga mig på spikmattan en stund istället.

Har haft en helstressig morgon på jobbet, nu ska jag ta en kopp te och en clementin och stressa ner lite. Antecknar intresseklubben? ;-?

• Ninnnis

Hann du ikapp den?

ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 10:39:57 följande:
    Nä nu ska jag jaga frukost....
  • Ninnnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 10:54:42 följande:
    Idag har jag o maken skakat hand på att vi ska ha sex....hahhahahaah
  • Ninnnis

Kollegorna och kunderna tittar så konstigt på mig...

Hvidbrud skrev 2009-10-28 10:46:08 följande:
    låter som om tressen vid spolningen satt sig i ryggen ninnnis. lägg dig på alla 4 och skjut rygg och krumma 10ggr långsamt. sen ner på rygg och dra upp knäna och vagga från sida till sida. det brukar hjälpa.
  • Ninnnis

Det gör min vovve också

ingenjörsbruden skrev 2009-10-28 11:57:04 följande:
    Bökar Eshter osså in sig i armvecket? Bellabus gör det o så grymtar hon....hmmm....
  • Ninnnis

Jag gillar också uttrycket helig graal i sammanhanget... Bra Ingis! Lycka till hos läkaren, hoppas Bella uppför sig exemplariskt.

Mysigt att ni hittade skeden igen, Hvidis

Nu är jag hungrig! Lunchtajm...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan