I vått och torrt och väntan
Det ligger för övrigt ett wienerbröd och doftar precis bredvid mitt tangentbord... Men det ska jag inte äta förrän i eftermiddag, basta!
Det ligger för övrigt ett wienerbröd och doftar precis bredvid mitt tangentbord... Men det ska jag inte äta förrän i eftermiddag, basta!
Naw, stackars lilla lillskruttan Sonja! 40,6 är ju jättehögt?
Vovven skällde åt sin egen spegelbild häromdagen när han upptäckte den i fönstret
Jag behöver ju ingen bäbis när jag har en vovven med så många bäbislikheter...
Sonja, det är helt sant, man lär sig mycket om sig själv genom att ha hund
Maken (som arbetar som chef) tycker dessutom att han har väldigt stor nytta av "hundledarskapet" i sin yrkesroll. Det med att någon annan liten varelses behov kommer före mina egna håller jag helt med om, det är en trevlig omställning Sömnlösa nätter har vi dock varit befriade från, vovven är om möjligt ännu mer morgontrött än husse och matte
Nu ska jag snart köra hem till nämnda vovve och ta en lååååång promenad. Sen tror jag ryggen vill inta horisontalläge i soffan resten av kvällen...
Sonja igen, det är klokt att ni inte bylsar på lilltjejen när att hon har feber. Det är ju så lätt att man gör det för att man fryser, men febern går ju ner om man försöker hålla det svalt istället. Men det vet du ju redan, du är ju en rutinerad morsa
när att? Dags att åka hem, tror jag...
Lanovia, det finns onekligen vissa fördelar med att skaffa en "vuxen" hund. Eller, tonåring är han snarare Detta var ett medvetet val från vår sida.
Nu har vi varit ute och gått i 1,5 timma, iklädda varsin reflexväst Nu ska jag ta en dusch, sen väntar soffan!
Skönt att du mår bättre Jenny! Hur är det med axeln?
Blommis, jag tycker också det verkar märkligt att du ska behöva stå till svars för vilka metoder den förra kliniken har använt. Sen är det nog som du säger, att olika läkare förespråkar olika metoder samt att det är en viss prestige i det, tyvärr. Vad menade han att Pergo gjorde då? Det funkade uppenbarligen på mig också, eftersom jag hade ÄL och regelbunden cykel de månader jag tog Pergo...
Är det praktiskt möjligt för er att göra IVF i Uppsala då? I så fall är det ju kanon om de är såpass bra där. Angående kommunikation så tror jag det är någon manlig "struts-gen" som gör att de tror att problemen försvinner om man inte tänker på dem. Syns inte, finns inte som vildvittrorna sa...
Jag vill ge dig den största kram jag kan, och jag hoppas så innerligt att det ordnar sig för er, oavsett om det är på stjärnplockningsväg eller äggplockningsväg...