Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

vad skall ajg nu skriva för trams?

• lanovia 08

förmodligen är det någon jag tänkt svara något till, men det har jag helt glömt.... *guldfiskminne*

• lanovia 08

Var det inte länge sedan vi fick höra något från Hvidis nu???

• lanovia 08

Yes! Där satt den! Ilägg 4500 och jag har lyckats erövra hela sidan 450 för mig själv!
    Jag kapar tråden och seglar iväg! Lite ensamt känns det dock här....

Jaja kanske skulle ta o jobba lite...

• lanovia 08

Ja jag hade det, för nästan 2½h sedan.

Leksi skrev 2009-11-11 11:16:36 följande:
    Fast nu har du loggat ut ser jag...
    Jag vill också ha snö.

Daa vad jobbigt humör. *kramar*
    Det är ju dock inte bara graviditet som kan ge dåligt humör, illamående och trötthet. Mörker gör mkt till och du bor ju inte i ljusaste delen av landet så här års. Hur var det, du befinner dig runt ÄL nu eller?? *förvirrad*

Här var ingen livlig aktivitet idag. Vad gör alla?

Hur mår Blommis och sonen?
  • lanovia 08

Ojoj vilken fart ni fick. här gick jag hela förmiddagen och bara vänta på er men nu när jag fick fullt upp att göra då satte ni fart.

• lanovia 08

Jag sitter här smått exsalterad (hur stavas det?) Det har rört sig mkt i magen det sista, verkar vara en liten akrobat på väg inte så mkt sparkar längre utan volter. Men nu när jag tittade ner guppade magen så det syntes, man såg verkligen hur lilla spillevinken rörde sig. Snacka ailien.

• lanovia 08

Oh extern hårddisk ha vi pratat länge på att köpa, undra om vi kommer få gjort det innan en ev krasch?

Ninnnis skrev 2009-11-11 14:54:07 följande:
    Vi la förresten in alla foton på en extern hårddisk, det kändes inte helt tryggt att bara ha dem på CD. Man vet ju aldrig om det blir repor eller så... Fast iofs hade vi inte kvar dem på datorn, och BARA CD kändes inte så bra.
  • lanovia 08

ninnis, mannen kommer hem på fredag lagom till att sätta sig på tåget och åka till Malmö.
    När kommer dina killar hem?

• lanovia 08

Kanon!!
    Ja vart vi skall ses får ni som kan stan lite bättre bestämma. Eller så ses vi där vi sågs sist vid tågstationen.
    Hmmm ute i friska luften, förstår din tanke Ingis, då får vi hoppas på fint väder tråkigt om det regnar. Finns det något bra fik som man kan sitta ute på så här års??

ingenjörsbruden skrev 2009-11-11 13:21:16 följande:
    Vi kommer t 12! Var ska vi ses? Helst ute i friska luften....o ja...barnvagnen gör det knepigt osså.... Stor kram t alla! Busan har somnat i famnen....
Svar på tråden I vått och torrt och väntan