I vått och torrt och väntan
Jo förresten Soja, ledsnar absolut inte på dina uppdateringar. Snarare trevligt att få dem så man slipper gå här o oroa sig iblindo.
Jo förresten Soja, ledsnar absolut inte på dina uppdateringar. Snarare trevligt att få dem så man slipper gå här o oroa sig iblindo.
*hjärtar Blommis son* Du skall se att din son snart släppt längtan till det gamla och kommit in i sitt nya liv.
Precis som Ingis skriver är det inte så ofta man hör AF och trevlig i samma mening....
Jobbigt med sambon, vet inte vad jag skall säga. Jag brukar ju alltid förespråka att saker skall redas ut ordentligt såman inte skall kunna komma dragandes med det nästa gång man är sur. men det hör jag ju att du också tycker....
Hvidis vad synd om du inte kan till helgen.
*vinkar till andbeyond* hoppas du mår lite bättre. Får du någon hjälp eller hur går det?
Jenny låter som en trevlig helg. HOppas det går bra med återförsäljaren.
Här har vi haft en kanon helg med familjen i stugan. Hummern var supergod. Brorsbarnen gosiga som alltid, om dock fulla av liv och bus. Jag slås varje gång av hur de växer, särskilt den äldsta som snart är 5 år. Han är inte alls lika mkt för att sitta i knät och kramas som han var för något år sedan. Nu är det stora grabben. *suck*
Nej nu måste jag gå och ta hand om disken. Maken lagade maten och jag lovat att ta hand om disken efteråt och det skall göras innan Playa del sol om 15 min.
Idag hoppar vi över godmorgon, för den känns inte god någonstans. Inte för att jag är på dåligt humör utan för att klockan ringde väldigt många timmar för tidigt. Vill bara sova idag. Min första tanke imorse var, nej ikväll är det rep då får jag inte bara dega i soffan. Hallå sen när blev jag en sådan torris??
Men måndag innebär att det snart är fredag och då skall ju vi till Malmö, en helg med bara maken, hotell och hotellfrukost. Tjoho!!!
Pumpkin GRATTIS!!! Vad roligt! Håller tummarna att allt ser bra ut idag. Kom tillbaka hit och berätta så fort du vet.
Villemoa jag är verkligen tidsvill nu. Är det första indianbesöket sedan MF? *håller tummarna och visslar lite inför ÄL*
Såg förresten en liten tjej på 4 mån igår, blivande lekkamrat till Spillevinken. Det är svårt att inte längta då.
Appropå på spillevinken så är min systerdotter, 2 år så himlans söt. Rätt som det är hör man henne säga "Lanovia bebis, Lanovia bebis" Om hon sedan sitter i mitt knä så börjar hon leta sig i genom lagret av tröjor och resåren på byxorna, när hon sedan når magen slår hon med händerna och säger förvånat "bebis borta" Tror hon tycker att hon borde kunna se bebisen
Pumpkin, vad underbart att allt såg bra ut!!
Blommis, nedrans indianer! :-3 Men som sagt de kom ju i tid ialla fall...
Ninnis, vad kul att hundkursen gick bra. Tråkigt med tjafset ni haft i helgen däremot. Ibland behövs det dock för att rensa luften och sedan kunna gå ännu mer enade tillsammans genom livet. Hoppas det känns bra nu. *kramar*
Jag sitter i telefonkö till BM nu, alltid lika upplyftande. Skall försöka reda ut om jag skall ta 1 eller 2 sprutor. Har ju kommit nya bud nu.
Och där kom jag fram och fick beskedet 1 spruta. Gött!
*visslar mig blå i ansiktet för alla som så behöver* (hoppar dock över att köra ner huvudet i sanden)
EA vad tråkigt med kompisen. Det var inget långt äktenskap. Hon kan nog behöva få prata av sig.
villemoa vad skönt då att se att allt kommer igång som det skall. Bara att hålla tummarna för fortsättningen.
Ankan, härligt att allt såg bra ut. Nu kanske du får lite lättare att slappna av.
Här på jobbet har jag så mkt att göra att jag just nu inte vet varken ut eller in. Men jag försöker hålla huvudet kallt. Bra tillfälle att öva profylax: inta nördlooken, andas in genom nästan och ut genom munnen.
Sonja skönt att höra att ni alla är bättre nu.
Gick det bra att rida igår Ninnis?
Blommis, hur går det med dig och sonen? Hoppas ni inte blir allt för sjuka.
Ninnis, Ingis och EA när skall vi träffas på söndag? Jag är öppen för förslag. jag har ju hela söndagen fram till kl 17, eller ja bortsett från att jag o maken tänkte hinna äta något tillsammans innan vi sätter oss på tåget.
Någon mer som kan och vill hänga på?
Skall vi skicka ut en varning till Malmö innan vi ses eller? Sist kändes det som vi skrämde iväg alla i vår närhet.
Härligt att göra framsteg!
Ojoj skynda dig att nämna det för honom då INNAN han hinner få planer.
Sådär då har jag återvänt till kontor och dator efter en eftermiddag på labb.
Bruttan, har du också blivit sjuk. *skickar krya på kram*
Var väldigt vad alla blir sjuka nu. Kanske inte så konstigt med tanke på årstiden.
Blommis, jobbigt och klurigt med katten. Förstår att du vill kattens bästa. Låter iof som att du har en bra plan för det hela.
*skrattar* tycker aboslut du skall gå runt och ta tempen på alla ungar. Ser framför mig hur du springer runt och ber alla barnen gapa stort så du kan placera termometern under deras tunga.