Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått och torrt och väntan

Mamma o pappa skall vara barnvakter mina brorsbarn ikväll, maken är i Holland. På mig faller alltså lotten att vara hemma med hundarna. Jag längtar till ikväll. Tänk jag skall få vara ensam hemma ikväll bara jag jag jag och ingen annan eller jo så klart hundarna då, men ingen annan som jag behöver prata med och ta större hänsyn till. jag kan bara göra vad jag vill sitta i soffan o se på vad jag vill, behöver inte prata med någon.
    *börjar bläddra bakåt i kalendern och kan inte ens komma på när jag sist var ensam hemma*

• lanovia 08

Idag är jag extra "pratig" och sprallig. För jag är lite smått "chokad". Igår insåg jag ju att det bara är 6v kvar att jobba. Idag går jag in i v30.
    Det är ju bara 10 v kvar ungefär. Det skulle ju kunna vara så att den kommer ut tidigt också, då är det ju ännu mindre tid kvar.
    Klart att jag vill ha våran älskade spillevink hos oss, men samtidigt nu är det inte långt kvar tills livet total vänder och vi skall klara ta hand om en liten. *hyperventilerar lite lätt*
    *sedan snabbt på med nördlooken och börja andas rätt*

• lanovia 08

Ja jag säger ju det, tiden flyger iväg!

Ninnnis skrev 2009-11-12 08:25:34 följande:
    10 veckor! 6 veckor! *sympatiandas i takt med nördlooken på*
  • lanovia 08

Och vi har bara 15 inlägg kvar till 4600

• lanovia 08

Hur är det med dig annars idag Ninnis?

• lanovia 08

Forstätter vi lite till har vi även tatt över sidan 457

• lanovia 08

Nej nu loggar jag ut en sväng hörs senare

• lanovia 08

Hahaha bra jobbat Ninnis!!!
    Men lagspelare som jag är så säger jag det där hade du aldrig klarat utan att jag hjälpt fram dig så bra med mina spam.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan