I vått och torrt och väntan
Jag med!
Jag med!
Blommis, visst händer det att min make anstränger sig alldeles extra, men det är absolut inte vardagsmat att han överraskar mig med det ena eller det andra. Han är själv inte så förtjust i överraskningar (vill helst ha koll), så jag har fått pränta in i hans huvud att JAG faktiskt gör det
Men det är väl så att eftersom det inte är så ofta så betyder det desto mer när han faktiskt gör det.
Är det något fel på kissarna?
Jaha, då förstår jag
Oj, vilken kattsläkt ni har avlat fram, Hvidis!
Öööhhh.... *kliar mig i huvudet*
EA, det är så trist när det liksom hopar sig sådär. Jag vet precis hur det känns... Du får tänka på allt du kan göra som inte väninnan kan, typ sova länge, dricka vin, träna osv. Jag försöker verkligen passa på att uppskatta den frihet man faktiskt har som barnlös, så länge det varar (visserligen väldigt länge, tydligen, men ändå...)
Bara för det ska jag också gå och träna idag, sen ska jag handla, men inte laga mat förrän imorgon, utan istället ta nåt ur frysen och lägga mig i soffan och titta på Desperate Housewives och gå och lägga mig klockan 22. Allt detta hade jag bara kunnat glömma om jag hade haft en bäbis, därför ska jag glädjas åt det nu
Gott med kalops, Hvidis! Vad duktig du är *vinkar till lilla matvraket*
Åh, vad skönt att det kändes bra Lanovia!
Här är en till som är storkonsument av näsdukar...
Nu har jag ätit en saftig äppelkaka som blev över från eventet, så nu är det hög tid att åka och cirkelgymma lite!
Profylax, väl? Lycka till i alla fall!
lanovia 08 skrev 2009-11-03 16:49:04 följande: