I vått och torrt och väntan
Say what?!
Say what?!
Tänkte nästan det
God morgon!
Vilken underbar, regnig fredag!
Hade en mysig kväll med favvokillarna igår, och imorse hann jag med en liten promenad med vovven.
Daa, jag såg en bil med DAA på nummerskylten imorse, då tänkte jag på dig (konstigt va?)
Blommis, bra skrivet om förlossningen!
Lanovia, SÅ skönt att du börjar landa lite i detta med förlossningen.
EA, bra att du tog Pergo ändå
Blommis igen: *vissel vissel*
Ingis, vilka fina presenter!
Vad gulligt av maken, EA! Sånt är guld värt, speciellt på en vanlig torsdag. Jag och min man har alltid varit bra på att sätta guldkant på tillvaron mitt i veckan, men nu när han jobbar i Sthlm i veckorna så försvinner ju det tyvärr. Vi har visserligen kvalitetstid när vi väl ses, men helgerna lyxar man ju ofta till det ändå. Det är lite synd att vi inte har möjlighet att göra det på vardagar för tillfället.
Men idag är det fredag, och det betyder MYYYYYYYYS!
(Kom just på att vi delade en flaska vin till maten igår, och det var ju på en vanlig torsdag...)
Åh vad härligt med lyckat UL, Leksi! Grattis!
Jag tänkte väl det
*hjärtar spillevinkens ena socka*
*och leksis bebbe*
Lanovia, jag insåg att jag sa emot mig själv litegrann där... Däremot har vi inte möjlighet att guldkanta oss så ofta som vi önskar på vardagar.
De är hemma till tisdag (tror jag). Vi somnade för övrigt i soffan vid 21.30-tiden, alla tre Maken är lite krasslig, jag hoppas inte han blir sämre. Imorgon ska vi börja på hundkurs! Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, kan man väl säga...
*ser framför mig plutten som blir helt till sig av att det är en massa andra hundar inom lekavstånd och plötsligt har han glömt alla kommandon han någonsin har hört*