• Ninnnis

Jag mår lite illa och känner mig kymig, jag hoppas inte jag blir sjuk... Vi ska ju ha myshelg!

• Ninnnis

Hej och grattis Pumpkin! Hoppas allt ser bra ut idag och att det inte kommer mer blod.

Blommis, vad skönt att det redde ut sig till slut. Här har det också varit en hel del tjafs i helgen Dålig kommunikation, ovisshet, frustration och vitt skilda sätt att hantera jobbiga saker blir en dålig kombination ibland... Vi kom dock till någon form av enighet sent igår kväll, så det känns bättre nu. Tur det, eftersom killarna nu är på väg till Sthlm igen. Men jag känner också att klockan gärna hade kunnat vänta lite med att ringa imorse...

På plussidan så gick lördagens hundträning jättebra. Vovven var SÅ duktig, vi var riktigt överraskade. Igår var vi hos gudsonen med föräldrar och bjöd på whiskytårtan som jag tipsade om

• Ninnnis

Blommis, vad UNDERBART att höra dig berätta om sonen och handbollsspelandet! Jag tror också att han kommer in i allt det nya på nolltid, då blir nog saknaden efter det gamla minder och mindre. Heja honom!

Lanovia, jag vill också ha hummer!

Och förresten så gick gårdagens kvalmatch MYCKET bättre Hejade du i smyg, Fru Bygg?

• Ninnnis

Visst är det så, Blommis. Jag tror egentligen att vi faktiskt blir starkare tillsammans när det är jobbigt, ibland tar det bara lite tid, skrik och tårar innan vi kommer dit. När man som mest behöver känna att det är vi två mot världen så känns det ju som allra jobbigast om inte den känslan infinner sig omedelbart. Och eftersom vi befinner oss 50 mil ifrån varandra stora delar av tiden så måste vi kämpa lite extra för att vi verkligen ska vara tillsammans i allt det jobbiga.

• Ninnnis

Kämpa lite extra för att KÄNNA att vi verkligen är tillsammans i allt det jobbiga, skulle det vara...

• Ninnnis

Vad synd att indianerna kom, Blommis... Men bra att de har vett att komma i tid om de nu måste komma!

• Ninnnis

Vad härligt, Pumpkin! Grattis igen

Just det, jag har helt glömt :-3 -gubben! Den har passat ganska bra ett par gånger den här helgen...

Vi pratade ordentligt igår och förstod varandra till slut, så nu känns det bra. Det där med make-up mys kan ju förresten vara riktigt trevligt, om man bara har fått sura klart först... Nu har jag skickat blomsterbud till makens jobb, jag tyckte han kunde behöva det.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan