Inlägg från: Superstarfia |Visa alla inlägg
  • Superstarfia

New York bröllopsresa - vad ska vi se/göra?

Skippa empire state, ta rockerfeller center istället.. man ser mer, och mindre köer..

musikarlerna på broadway är ett måste.. vi såg phantom of the opera och den var sååå bra..

Uva winebar på upper eastside är också super.

använd er av dom lokala färdmedlen, buss och metro..

oj jag skulle kunna säga hundra saker.. skriv ett mail med frågor om du vill..

• Superstarfia
    piggelinbride skrev 2009-08-17 08:38:18 följande:
    Jag har hört att man kan få tag på billiga musikalbiljetter i NY. Någon som har tips och råd hur man gör på bästa sätt för att få tag på bra biljetter?
    precis, den ligger vid trappan vid times.. men ja säger bara att var där i goooood tid.. typ 2-3 timmar innan dom öppnar.... annars får man köa hela kvällen..
  • Superstarfia

L M N skrev 2009-08-18 21:07:09 följande:

Tack alla! Helikopterfärd lät ju superkul! Något tips på hur man bokar och av vilket bolag?Cykla i Central park - finns det cyklar att hyra? Tänkte det kan vara ett bra sätt att ta sig runt stora delar. Shopping - det finns väl bra affärer överallt men finns det nåt bra outlet som är värt att ta sig till?Tack igen! Resfebern stiger...
    vill du shoppa ska du ta dig till century 21 vid ground zero.. dock är det sjukt mycke folk där rätt ofta, och det är inte säkert man hittar nått.. men de är helt klart värt att gå dit.. min karl fick sig en ny kostym.. å ja en ny trenchcoat.. :)
  • Superstarfia
    carolaj83 skrev 2009-08-19 10:59:14 följande:
    åhhhh jag o min m2b var i new york förra året för första gången, dock endast 5 dagar pga att sonen var hemma och jag var höggravid med svåra foglossningar.denna sida hade vi bra användning avwww.newyork.se/mycket bra shopping tipsempier state tycker jag är ett måste, men som flera sagt åk dit till öppningen, de gjorde vi och när vi åkte därifrån var kön sjukt långcentral park oxå det ett måste, det var där sambon friade hehe, blev helt paff
    varför är empire state ett måste när man har top of the rock på rockefeller center... där har dom satt upp plexiglas, på empire state är det ju galler... sen ser du empire state från rockefeller, och du ser hela centralpark.. du ser helt enkelt mer....
Svar på tråden New York bröllopsresa - vad ska vi se/göra?