Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

Berätta om saker som gick fel!

ett par jag känner hade några gäster som blev osams och det slutade med att de fick kasta ut personen i fråga som bråkade, för han förstörde bara för alla. När allt lugnat ner sig blir ett ANNAT par osams och även dessa stormar ut (helt sjukt att folk inte kan betee sig!)
    taxin som skulle hämta brudparet dök inte upp, det var 25 grader kallt och nyårsafton. brudparet fick inte tag på skjuts någonstans och satt och värmde sig vid en kupévärmare till kl 5 på natten när de äntligen fick en taxi och fick åka till hotellet.
    värmen hade dessutom stängts av och satts på samma dag i lokalen så det var iskallt, och hur de än försökte med alla medel få upp värmen så var det skitkallt.

• KatjaB

vad fint! vilket härligt minne för er sen också

agtiwi skrev 2009-08-17 11:55:01 följande:
    Det var inget vidare roligt, men det går ju inte att göra ogjort. Sen det hände har jag mest gått runt och funderat på någon lösning för att kompensera det hela åtminstone lite. Så på vår ettåriga bröllopsdag ska klänningen på. Hår, smink och naglar ska fixas, hotell ska bokas. Den dagen ska vi fira helt ensamma klädda i vår bröllopsstass och bara strunta i allt annat! Observera att min man inte kommer få veta något förrän han kommer till hotellrummet och inser där att hans finkläder väntar på honom!! Så detta får bli min och er hemlighet tills dess!!
  • KatjaB

Red Scarlet skrev 2009-08-17 14:59:42 följande:

Det är lite surt när man som jag satt typ 5tim hos frisören för att göra dem, hade kunnat ägna morgonen åt något bättre (som att SOVA tex) Och för mig var det drygt att nålarna åkte ut också, fick gå och trycka in dem igen hela tiden.. menmen.. var väl bara vi som märkte det!
    måste ändå säga att jag varit inne på ditt galleri o kikat och era bilder är bland de som jag visade vår fotograf när jag skulle förklara känslan på bilderna
Svar på tråden Berätta om saker som gick fel!