Inlägg från: 090208 |Visa alla inlägg
  • 090208

Berätta om saker som gick fel!

Min faster, som aldrig kan halla kaften, namnde nat i stil med "ska du dricka vodka, du som ar muslim" till min man, som inte ar den som bangar en fight. Sa han (som ar javligt trott pa henne...) hogg tillbaka med att "jag pratar varken om religion eller sexualitet, for folk borjar bara grala. Homosexualitet ar ju onormalt och onaturligt." Min homo-faster blev saklart vansinnig men knep igen nar pappa lugnade henne, men senare drog hon ivag med mig och hon var saaa forbannad. Men da fick hon minsann veta att det var hon som startat allt, och efter en timme hade hon insett att det var en onodig kommentar och allt var frid och frojd igen.

Orka!

• 090208

Naaa, dog han??? Fy f*n vad hemskt!!!

• 090208

Sta utomhus?? Hur jakla manga var dom egentligen??

mandycandy skrev 2009-08-17 12:18:24 följande:
    min bekant var på ett bröllop för några veckor sen där bruden svimmade vid altaret *ryyyyyser*...det var även en massa andra saker som gick fel, bland annat blev vigseln försenad 45 minuter pga att alla inte fick plats i kyrkan så en del fick stå utomhus...kan förstå att bruden blev SJUKT stressad av detta.Lyckligt gifta blev de iallafall och hon kan återigen se det hela positivt och brukar säga att hon verkligen "föll för honom".
    Usch, tanker annu pa den dar bruden som forlorade sin pappa. Kan forestalla mig...
  • 090208

Dom blaste inte av det hela?? OMG!! Forstar hur dom tankte saklart, men att dom orkade...

• 090208

Mina lockar holl en timme, men de var ok for fotograferingen iaf. Under middagen forsvann dom dock.

• 090208

Bra frisor!

Hemlig2009 skrev 2009-09-20 19:04:01 följande:
    - Min hårblomma dog ca 1 h efter jag var klar hos frissan. Hon hade nämligen sprayat håret med glansspray och annat. Ringer floristen lite full i skratt och säger att jag har ett litet problem. Hon kommer 45 min senare med en ny blomma.
Svar på tråden Berätta om saker som gick fel!