Berätta om saker som gick fel!
När vi kom fram till festplatsen för fotografering så stod min pojk (5 år) och pratade med fotografen UTAN ATT VARA OMBYTT! Inne hittar jag tösen (9 år) UTAN KLÄNNING OCH LOCKAR I HÅRET. PANIK! Ja i minnet så skriker jag också Jag kastar in barnen till styvmor som får locka håret med en halvtaskig, fisljummen locktång. Farsan får ta på pojken kläderna som jag kastar fram. Morsan (som var ansvarig) stod och grejade med maten och hade glömt tiden. Tösens hår blev inte som jag hade tänkt mig och det stör lite. Men de var jättefina. Vi springer ut för att börja foto med vuxna. Vi har glömt blommorna. Springer in igen, springer ut med blommor. Karlarna dröjer. De kommer ut nöjda Farsan har huggit en kniv i kavajslaget för att få dit rosen. Men jag orkar hålla käft. Efteråt så fick jag reda på att det var ett igensytt knapphål. Jag trodde ju de hade gjort sönder sina nya kläder. Tur att jag inte ställde till med en scen. På bilderna så står jag högröd i ansiktet med knytna nävar. Då var jag hos frissan mellan 9.00 och 13.15. 13.30 började fotograferingen. Stress. Och jag valde vigseln en senare tid för att slippa stress. Det går nog inte i min värld.