Inlägg från: Prazzen |Visa alla inlägg
  • Prazzen

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
    Så här kommer tråd nummer 3

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3
  • Prazzen

Åh va glad jag blir att höra att din ring kom

Lycka till med festhäftena
    Blev precis klar med våra vigselprogram

• Prazzen
    Nippran skrev 2009-08-19 22:27:24 följande:
    Ojdå...jag råkade öppna en tråd jag med...Vet någon av er hur man ska ta bort min "Nipprans" tråd??
    Finns det inte något där det står uppdater.
    Kan man göra något där?
  • Prazzen

Imorgon ska det fixas massor hemma och städa bilen.
    Sedan ska naglarna fixas och träffa en tjejkompis för några glasvin.

Och på fredag ska ju allt fixas i festlokalen och massor ordnas med

• Prazzen

Jag trodde aldrig att det skulle vara så mycket att fixa med.
    Kommer på nya saker hela tiden som måste klaffa och ordnas med

• Prazzen

hmmm en väldigt lång influensa dom måste ha haft

• Prazzen

nej så du ser det är tur att dom stannar hemma

• Prazzen

JoJ Sept09 skrev 2009-08-20 02:33:59 följande:

Fick visst ett litet sammanbrott idag..grät och bölade om hur illa allting kommer att gå...misstänker att det var för att en av mina godaste väninnor hörde av sig på natten oc meddelade att hon och hennes dotter har drabbats av svininfluensan och kunde såklart inte komma!!Plötsligt kändes allt hopplöst och jag tycker mig minnas att jag pep något om att klänningen inte satt bra heller! När jag kommit över krisen så satte vi oss och vek och klippte programmen, ska lägga in bild sen, de blev kanon! Kl 02 var vi klara och då har jag ägnat dagen åt att tokstäda hela huset (första gästerna kommer imorgon) hämtat programmen, hämtat en kappa, hämtat blommorna, tagit taxi med alla blommor hem, burit runt på dem som en idiot i rädsla för att de ska tvärvissna så är två två dagar innan!!!Jag är nervös, förfäntansfull och lite orolig inför lördan... Framför allt över fler avhopp!! Är det nogon mer som fått flera sista minuten avhopp? hur gör ni i så fall med bordsplaceringen? Programmet hann ju tryckas med den svininfluenskes namn med på bordsplaceringen...ska jag bara låta hennes stol stå tom? Förslag? Vi kommer i så fall att ha tre tomma stolar!
    Förstår om du blev besviken när en nära kompis inte kunde komma.
    Vi har inte tryckt några festprogram och har därför inga namn medtrycka så vi kan ändra bordsplaceringe om det behövs.
    Men hahe vi inte gjort så så hade jag nog låtit platsen vara tom. Kan ju bli rörigt för de andra gästerna att hitta sin plats annars. Du kan inte skriva någon lapp och sätta vid den platsen om vem hon är och varför hon inte kom? Bara en idé men då slipper folk undra.
  • Prazzen

Har fixat naglarna idag.
    Haha va svårt det är att skriva med dom.
    Snacka om i-landsproblem

• Prazzen
    Fotbollsfru skrev 2009-08-21 08:33:13 följande:
    Ett avhopp!!?? Grattis säger jag till det! Vi fick 10 avhopp... igår!! Släktingar till mig och min bästa vän sen 20 år tillbaka. Man börjar veta vart man har folk nu...
    Oj då.
    Hoppas dom har någon bra anledning
  • Prazzen

Nu börjar det bli klart och nu när jag sitter i soffan och inser att det är imorgon så är det riktigt nervöst och lite otäckt

• Prazzen

Idag smäller det tjejer
    Hoppas ni alla får en toppendag!

kram

• Prazzen

Åhhhhh vilken underbar dag!
    Allt var helt perfekt och jag hoppas eran dag var det oxå.

Nu vill jag snart läsa massor med rapporter från hur eran dg blev så ska jag försöka att börja skriva ner hur våran var

• Prazzen
    Meria84 skrev 2009-08-23 21:33:15 följande:
    Skrev ner den i bloggen:http: merias.blogspot.com/2009/08/vart-brollop.htmlTycker också det känns skumt när allt är över. Nu är vi man och fru och ja... Vardagen fortsätter utan bröllopsplanerande
    Åh va fint ni verkar ha haft det!

Grattis grattis
  • Prazzen

Går bara runt och småmyser och tänker på lördagen.
    Vi är båda så nöjda med allt och har fått känslan av att så var även gästerna.

Håret,sminket och kläderna var så vi och jag kände mig så vacker och speciell.

Våran präst var helt underbar och hon hjälpte verkligen till at göra vigseln fin och personlig. Musiken och våra solister uppskattades och känslan i kyrkan blev väldigt trevlig när prästen applåderade och visade gästerna att dt var helt okej att göra så.

Hade en fotograf med oss hela dagen och av ca 2500 bilder borde det ju bli några bra kort kan man tänka sig

Festen och middagen blev kanon och alla verkade nöjda med maten och dansade och festade nattenlång.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3