Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3
Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
Så här kommer tråd nummer 3
Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
Så här kommer tråd nummer 3
Så bra, såg först nu att den andra gått ut.
Idag fick jag äntligen min ring, så jag behöver inte oroa mig för den biten längre. Måste sätta mig nu och vika alla festhäften bara...
Åh va glad jag blir att höra att din ring kom
Lycka till med festhäftena
Blev precis klar med våra vigselprogram
Hoppar in här om det är okej!!
Sitter också och viker vigsel- och festprogram. :) Nu har många gäster kommit till Sverige, kul!
Idag har vi hämtat kläderna till barnen och m2b...dom kommer vara så fina!
Blev alldeles tårögd när jag tänkte på att är så nära nu..känns helt overkligt
Det är lite grejer kvar- imorgon ska maten inhandlas och naglar fixas..sen är det bara pyssel med lokalen kvar...och ja sånt som man inte tänkt på ännu..
Det är snart lördag,tjejer! Och jag börjar bli lite nervös...
Ojdå...jag råkade öppna en tråd jag med...
Vet någon av er hur man ska ta bort min "Nipprans" tråd??
Jag har inte riktigt förstått än att jag skall gifta mig på lördag! Det känns så overkligt, men jag ser fram emot det! Jag tror att jag kommer att bli hippad i morgon, min bästa väninna har sagt att hon och hennes mor kommer upp på fredag, men jag misstänker att de kommer redan i morgon. Kan aldrig tro att de skulle hippa mig dagen före vigseln.
Jag har råkat sett en lapp hos min syster där det stod "möhippa" på, och jag känner ingen annan som skall gifta sig!
hej allihop! hämtade ringarna idag, maten är inhandlad och lokalen ska fixas på fredag... vad har ni kvar att göra??
Imorgon ska det fixas massor hemma och städa bilen.
Sedan ska naglarna fixas och träffa en tjejkompis för några glasvin.
Och på fredag ska ju allt fixas i festlokalen och massor ordnas med