Inlägg från: NinahThomas |Visa alla inlägg
  • NinahThomas

Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3

Idag har vi hämtat kläderna till barnen och m2b...dom kommer vara så fina!
    Blev alldeles tårögd när jag tänkte på att är så nära nu..känns helt overkligt

Det är lite grejer kvar- imorgon ska maten inhandlas och naglar fixas..sen är det bara pyssel med lokalen kvar...och ja sånt som man inte tänkt på ännu..

Det är snart lördag,tjejer! Och jag börjar bli lite nervös...

• NinahThomas
    Prazzen skrev 2009-08-20 18:16:23 följande:
    Har fixat naglarna idag.Haha va svårt det är att skriva med dom.Snacka om i-landsproblem
    *haha* jag oxå! Det var lite knepigt att skriva med nya naglarna..men dom är såå fina

Har oxå ev. ett avhopp från gästlistan, dom tror att dom fått svininfluensan..usch tycker d låter så hemskt..bättre o bara säga förkylning..jag blir ju hypokondrisk..
    Men annars så tror jag att det mesta är klart..förutom festlokalen då.
    Den "pyntar" vi imorgon kväll
    Borde nog gå och sova nu..men jag är som Alfons.."jag ska bara..." och så vips är det alldeles för sent.

Snart är det lördag
  • NinahThomas

Ja, här är en till nybliven fru- känns fortfarande helt overkligt! Vi hade en toppen dag!
    Jag blev nöjd med allt och det var faktiskt ingenting som blev fel.
    Solen sken lagomt tills vi skulle knäppa korten och när vi klev ut ur kyrkan var det klarblå himmel och härlig kvällssol!
    Ett ögonblick jag kommer att leva på länge!
    Hela ceremonin var helt underbar och inte ett öga var torrt, fick bita mig hårt i läppen för att inte gråta..

Festen blev lyckad, maten jättegod, tårtan precis så fin jag hade tänkt mig..och vi avslutade festen kl 4 på morgon med en övernattning på en herrgård som vi fick i present.
    När vi kom dit brann marchaller för fullt, champagnen stod framme och rummet lyste av värmeljus, det fanns en fruktkorg, ostar och tryffel..och en säng som var bäddad som för en kung och drottning!
    Jag kan bara säga att jag är lyckligast och kommer att leva länge på det här..
    Imorgon bär det av till Kreta på en liten bröllopsresa.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3