Någon mer som gifter sig 22/8 - 09, del 3
Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
Så här kommer tråd nummer 3
Tror att den 2:a tråden har gått ut och när det nu bara är 3 dagar så måste vi ju kunna prata med varandra.
Så här kommer tråd nummer 3
Jag säger bara: J*la finnar!!! Får bara mer o mer av stress!
dumma finnar!
Fick visst ett litet sammanbrott idag..grät och bölade om hur illa allting kommer att gå...misstänker att det var för att en av mina godaste väninnor hörde av sig på natten oc meddelade att hon och hennes dotter har drabbats av svininfluensan och kunde såklart inte komma!!Plötsligt kändes allt hopplöst och jag tycker mig minnas att jag pep något om att klänningen inte satt bra heller!
När jag kommit över krisen så satte vi oss och vek och klippte programmen, ska lägga in bild sen, de blev kanon! Kl 02 var vi klara och då har jag ägnat dagen åt att tokstäda hela huset (första gästerna kommer imorgon) hämtat programmen, hämtat en kappa, hämtat blommorna, tagit taxi med alla blommor hem, burit runt på dem som en idiot i rädsla för att de ska tvärvissna så är två två dagar innan!!!
Jag är nervös, förfäntansfull och lite orolig inför lördan... Framför allt över fler avhopp!! Är det nogon mer som fått flera sista minuten avhopp? hur gör ni i så fall med bordsplaceringen? Programmet hann ju tryckas med den svininfluenskes namn med på bordsplaceringen...ska jag bara låta hennes stol stå tom? Förslag? Vi kommer i så fall att ha tre tomma stolar!
JoJ Sept09 skrev 2009-08-20 02:33:59 följande:
Vi fick ett avhopp igår - en av våra musiker kunde inte komma - just pga influensa. Men vi lyckades lösa det, tack vare grym tur och goda kontakter. Så nu får vi en vevlira istället för en nyckelharpa men det gör detsamma tycker jag. Dessutom spelar fästmannen vevlira så det passar ju rätt bra.
Idag ska vi fixa de sista sakerna och jag ska försöka låta bli att noja över väderprognosen. Alla vädersajter utlovar regn i Uppsala på lördag. Jag blir galen!!!
vi får helt enkelt hoppas på sol på lördag, och om inte så vill vi iaf INTE ha regn (eller vill vi det, ska ju tydligen betyda tur...) och hoppas att resten klaffar också...
Jag som så hett önskade mig fint väder senaste gången jag var på Kungstappen och gav blod. Nåja, det är ju en dag kvar, det kan hända mycket!
Vi har fått två avhopp sen jag skrev ut festprogrammen IGÅR Så jag kommer skriva ut ordet "STRUKEN" och limma över deras beskrivningar. Bordsplaceringen kommer jag kludda om lite fint, blir inga större ändringar där.
Å tacktack! Ja det är skönt att äntligen ha ringen klar. Hur fin som helst var den också. Ska visa bild på ringen o festhäftet bara jag hittar kameran
www.yr.no visar sol/moln på lördag och hoppas på det. Men nu spelar det ingen större roll för vi bestämde oss för att vigas inne i grillstugan. Var skitmysigt där inne så vi tar det istället för stranden
Bilderna:
ringarna tillsammans: brollopstorget.se/hem/meria84/gallery/php7onbkv.jpg
vigselringen: brollopstorget.se/hem/meria84/gallery/php0mhuzg.jpg
festhäftet: brollopstorget.se/hem/meria84/gallery/phpu8ywgl.jpg